anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący zamawiają dostawę z płatnością za pobraniem na duże kwoty do Węgier

HiperSklep_
#7 Wielbiciel

Dzień dobry, 

chciałabym zgłosić oszustwa, które są popełniane co jakiś czas. Z dniem 04.09 otrzymaliśmy 3 zamówienia na elektro narzędzia o łączne wartości ok. 7 tys - za pobraniem, dostawa z wysyłką z Polski do Węgier Automaty Paczkowe Packeta. Dane klienta się powielają, to samo jeśli chodzi o numer telefonu lub adres doręczenia paczki. Zmienia się tylko nick kupującego.

Kolejna taka sytuacja miała miejsce 08.09. W tym przypadku również zostało wybrane narzędzie elektryczne z wysyłką do Węgier za pobraniem (ta sama metoda) tylko dane się zmieniają. Zamówienia nie zostały zrealizowane, ponieważ już wcześniej były takie sytuacje tylko na innym naszym koncie. Po anulowaniu zamówień, zostały wysłane wnioski o zwrot prowizji, które Allegro odrzuca. Sprawa została zgłoszona 2 razy do Allegro, ale za każdym razem jest jedynie komunikat zwrotny "Nicki klientów zostały zgłoszone do weryfikacji. Wrócimy z odpowiedzią droga mailową". SCREEN OSZUŚCI.pngSCREEN OSZUŚCI 2.png

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Dzień dobry! @HiperSklep_, sprawdziłam, że wyjaśniasz to już z nami. 
Doradczyni poprosiła o przesłanie zrzutów ekranu z wiadomościami do kupujących  w sprawie nr 54023293, aby mogła przyznać rabat transakcyjny (zwrot prowizji).
Odpisz proszę na tę wiadomość e-mail.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

HiperSklep_
#7 Wielbiciel

Dzień dobry,
przesłałam odpowiedź do Państwa maila.

Pozdrawiam 

oznacz moderatorów