anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący zgłosił problem , twierdzi że otrzymał używane zamiast nowych dekli oferta 10248391460

kogucik07
#7 Wielbiciel#

 10248391460   to oferta której dotyczy problem . My nie mamy w ofercie używanych dekli a nasze są oznakowane w znany nam sposób. Proszę o rozwiązanie problemu .

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

xyz96
#21 Demiurg#

Kupujący zgłosił reklamację, którą musisz rozpatrzyć i uznać lub odrzucić. Tutaj nikt za Ciebie nie rozwiąże tego problemu. Jeśli reklamację uznasz, powinieneś po odesłaniu towaru oddać kupującemu wszystkie koszty, w tym koszt odesłania lub na swój koszt wymienić towar na nowy. Na rozpatrzenie reklamacji masz 14 dni od jej zgłoszenia. Jeśli reklamację odrzucisz, kupujący może otworzyć Dyskusję aby to wyjaśnić i może poprosić o pomoc Allegro. Może też wystąpić z wnioskiem o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących i jeśli ją otrzyma, Allegro może, w zależności od przebiegu Dyskusji, żądać od Ciebie zwrotu kosztów, może też, jeśli nie zapłacisz, zablokować Ci konto. Może, nie musi.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@kogucik07 Skoro nie twój towar  to reklamacji nie uznajesz i tyle. Masz 14 dni na rozpatrzenie.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kogucik07, czy Twój problem nadal jest nierozwiązany? Widzę, że na swoim koncie prowadzisz z kupującym jedną Dyskusję, jednak dotyczy ona opony, gdzie Kupujący poprosił o tydzień na sprawdzenie, czy sprawuje się ona poprawnie.

Natomiast nie widzę u Ciebie innych Dyskusji z kupującymi. Jeśli Twoja sprawa pozostaje nierozwiązana, zachęcam Cię do opisania jej nieco bardziej szczegółowo. 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

kogucik07
#7 Wielbiciel#

Witam problem dotyczy innej sprawy / oferta .10248391460 /  Wysłałem dekielki do citroena , klient odebrał je 01.05.2021 a wczoraj /06.05.2021/ napisał meila że dostał używane zamiast nowych dekielków . W odpowiedzi napisałem żeby odesłał te dekielki ponieważ sprawa jest dziwna bo nie mamy w ofercie używanych dekielków a nasze są oznakowane i je poznamy . Klient odebrał to jako oskarżenie o podmianę dekielków z jego strony na stare i wystawił nam negatywny komentarz . Co mam zrobić w takiej sytuacji ? Wygląda na to że można komuś wysłać nową rzecz i być oskarżonym o to że dostał starą , jak się bronić ? 

 

                                                                                               Pozdrawiam MG 

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

To co wyprawiają niektórzy klienci żadna logika nie pojmuje a sprzedawca nie ma narzędzia do obrony ,słowo klienta jest najważniejsze .Pozostaje ci napisać do Allegro o usunięcie tego nieuzasadnionego komentarza ale szanse są marne lub dogadać się z klientem aby to on usunął tę opinie .

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@kogucik07   "nie mamy w ofercie używanych dekielków a nasze są oznakowane..."

No właśnie, może chodzi o to że chyba nie powinniście iść tą drogą....

Ja  przy tym nie byłem ale domyslam się że nowe dekielki  (do kół?)  rozpakowujecie a następnie pracownik "ulepsza je"  poprzez znakowanie czy  jakieś  inne  wasze metody. Na pewno pozostają po tym ślady. Potem transport w rozmaitych warunkach no i klient widzi i opisuje.

A chyba nie pierwszy klient to widzi  skoro to robicie,  a wy z uporem bronicie swojej jedynie słusznej metody.

Wiele rzeczy  kupowałem ale pierwszy raz spotykam się z takim pomysłem, znakowania nowych przedmiotów....

oznacz moderatorów

kogucik07
#7 Wielbiciel#

Prosiłbym mniej filozofii a więcej konkretów .

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@kogucik07  To nie jest filozofia lecz raczej sugestia przemyślenia strategii biznesowej.  Czy lepiej  i taniej  jest zatrudnić  "znakowacza"  tych dekielków i sztab  ludzi do rozwiązywania sporów, a może po prostu uwierzyć klientom i uznać jakiś mały odsetek  reklamacji.  Chyba te dekielki nie są jakieś drogocenne "dekielki ścisłego zarachowania"

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

kogucik07
#7 Wielbiciel#

Widzę ze filozofia biznesu to pańska domena . wezmę pod uwagę pana rady i zwolnię znakowacza , ok ? czy to pana satysfakcjonuje ? 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kogucik07, zapoznałam się z komentarzem kupującego.

Napisał on: Dekielki są rzeczywiście oryginalne, ale nie są nowe, jak informuje Sprzedający w parametrach oraz w opisie aukcji. Noszą wyraźne ślady użytkowania: pod światło widać pełno mikrorysek, a w niektórych chromowych zagłębieniach jest przyklejony brud. Trzpień pomiędzy końcówkami wewnętrznego drutu jest obdarty od wewnątrz, a na zewnątrz posiada podłużne ślady po zaciskaniu się drutu. Najgorsze jest bezczelne wmawianie Sprzedającego, że towar jest nowy. Wystarczyło napisać: używane w dobrym stanie..

Ocenił on produkt i wydał subiektywną opinię, w którą nie możemy ingerować. Zachęcam Cię do wyjaśnienia sprawy bezpośrednio z kupującym.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@br. Ty tak żartujesz? Wiesz że wypożyczanie lub podmiany to prawdziwa plaga na allegro? Dlatego sprzedawcy znakują.

Historia kolegi pracującego w wypożyczalni samochodów. Po każdym wypożyczeniu (zwłaszcza droższych modeli ) sprawdzane są nie tylko ew. uszkodzenia ale również czy nie zostały podmienione częsci. Miał już "wymienione" zapłony w BMW czy klocki hamulcowe w Mercedesie...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@pinsplash   Wiem, wiem...   dlatego właśnie kupujący napisał  taki komentarz bo jest  również plaga  sprzedawania  rzeczy używanych jako nowych.  Znakowanie nie odnowi używanego  przedmiotu, a ten komentarz jest bardziej wiarygodny niż święte oburzenie sprzedawcy.

oznacz moderatorów