Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Było wałkowane sto razy, więc pytanie czy Allegro wprowadziło już profesjonalne rozwiązanie, czy dalej na złość Sprzedawcom będzie stosować nieuzasadnione kary w takich przypadkach?
Nie rozumiem?
Jeśli kupujący prosi o wysyłkę później to możesz napisać do nas i wykluczymy tę przesyłkę ze statystyk. Na ten moment takie rozwiązanie proponuję. Ale oczywiście swój pomysł możesz zgłosić tu.
Wykluczenie przesyłki terminowej obniża punktację jakości pracy Sprzedawcy, czyli nie jest to rozwiązanie prawidłowe. Prawidłowym rozwiązaniem byłoby ustalenie nowego terminu wysyłki, zgodnego z oczekiwaniem Kupującego i naliczenie punktacji za terminowe wysłanie i szybką dostawę.
Zgłaszanie pomysłów nie ma sensu. Już sto razy sprawdziłem, że pomysły ułatwiające pracę i likwidujące absurdy są zawsze odrzucane. Przechodzą tylko słabe pomysły, na które twórcy Allegro już wpadli wcześniej, lub takie które nie wymagają od serwisu pracy i wysiłku. Przechodzą pomysły dobre dla Allegro, a nie te dobre dla Sprzedawców, więc nie ma po co zgłaszać. I tak zrobicie po swojemu nie licząc się z potrzebami i opiniami.