anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujacy prosi o opóźnienie wysyłki

nikl
#14 Krzewiciel

Było wałkowane sto razy, więc pytanie czy Allegro wprowadziło już profesjonalne rozwiązanie, czy dalej na złość Sprzedawcom będzie stosować nieuzasadnione kary w takich przypadkach?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@nikl 

Nie rozumiem?

Jeśli kupujący prosi o wysyłkę później to możesz napisać do nas i wykluczymy tę przesyłkę ze statystyk. Na ten moment takie rozwiązanie proponuję. Ale oczywiście swój pomysł możesz zgłosić tu.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

nikl
#14 Krzewiciel

Wykluczenie przesyłki terminowej obniża punktację jakości pracy Sprzedawcy, czyli nie jest to rozwiązanie prawidłowe. Prawidłowym rozwiązaniem byłoby ustalenie nowego terminu wysyłki, zgodnego z oczekiwaniem Kupującego i naliczenie punktacji za terminowe wysłanie i szybką dostawę. 

Zgłaszanie pomysłów nie ma sensu. Już sto razy sprawdziłem, że pomysły ułatwiające pracę i likwidujące absurdy są zawsze odrzucane. Przechodzą tylko słabe pomysły, na które twórcy Allegro już wpadli wcześniej, lub takie które nie wymagają od serwisu pracy i wysiłku. Przechodzą pomysły dobre dla Allegro, a nie te dobre dla Sprzedawców, więc nie ma po co zgłaszać. I tak zrobicie po swojemu nie licząc się z potrzebami i opiniami. 

oznacz moderatorów