Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w tytule, kurier DHL nie odebrał paczki nadanej w automacie w dniu 28.05.2025 roku. Jej status ciągle widnieje jako "Oczekuje na nadanie". Próbowałem zgłaszać reklamację w DHL, ale tam wyświetliła mi się informacja następującej treści "Ta przesyłka jest obsługiwana przez Allegro. W celu uzyskania informacji o statusie przesyłki skontaktuj się z Allegro lub sprawdź w aplikacji Allegro."
W związku z tym, zgłosiłem już sprawę do Państwa, ale póki co bez rezultatu. Klient zrezygnował praktycznie z zakupu i żąda zwrotu kosztów, a ja nie wiem co się dzieje z przesyłką. W międzyczasie spadł mi wskaźnik "wysyłka w terminie" i istnieje ryzyko negatywnej oceny moich usług ze strony klienta.
Cześć, @promyk_radom. Przepraszam za utrudnienia! Skontaktuję się w tej sprawie z przewoźnikiem i niedługo wrócę do Ciebie odpowiedzią.
Numer przesyłki Allegro: AD00J8YDE8
Właśnie klient zadzwonił do mnie i kategorycznie zażądał zwrotu środków, co też uczyniłem. W związku z tym, teraz ja żądam o oddanie mi zaginionej paczki.
@promyk_radom, przekażę taką informację przewoźnikowi. Mam nadzieję, że szybko wyjaśnimy tę sprawę. Jeszcze raz przepraszam za utrudnienia!
Co się dzieje z przesyłką?
@promyk_radom zweryfikuj ,, rozliczenia z allegro ,, jak wróci paczka , na pewno obciążą Cię kosztem jej powrotu , stanowczo domagaj się anulowania tej opłaty .
@promyk_radom jeszcze nie otrzymaliśmy odpowiedzi od przewoźnika.
Gdy tylko to się zmieni, damy znać.
Cześć, @promyk_radom. Otrzymałam potwierdzenie od przewoźnika, że przesyłka zostanie do Ciebie cofnięta.
Dobrze, będę czekał na przesyłkę. Dziękuję.
Cały dzień czekałem na przesyłkę i się nie doczekałem.
Przesyłka miała wrócić do naszej siedziby, z racji że klient zrezygnował z zakupu i otrzymał zwrot pieniędzy. A tymczasem, patrząc na historię przesyłki, widzę coś takiego:
Co to ma znaczyć?
@promyk_radom Dopytuję przewoźnika. Proszę Cię o chwilę cierpliwości.
@promyk_radom Paczka dziś powinna zostać dostarczona do nadawcy 😉
Paczka dotarła. W związku z tym, że sprzedaż z winy przewoźnika nie została zrealizowana, żądam anulowania opłaty za kuriera w wysokości 10.99 zł z rozliczeń z Allegro.
@promyk_radom Skontaktuj się proszę w tej sprawie przez formularz.