Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
Nasz klient, zamawiając u nas produkt, wybrał formę wysyłki "Allegro Kurier DPD" SMART.
27-07 i 28-07 kurier nie zabrał paczki. Pani na infolinii powiedziała, że nie wie, czemu nie zabrał paczki (był u nas po paczki 27-07 ok godz: 13:00, inne zabrał; 28-07 też był u nas, ale paczki nie zabrał).
To, że paczka nie została wysłana, wpływa na czas realizacji zamówień i na statystyki na allegro itd. To pierwsza sprawa. Co teraz?
A druga, że klient nie był zadowolony, że czas oczekiwania został wydłużony.
Trzecia sprawa: chcę złożyć reklamację na DPD na niepodjęcie zamówienia w dniu 27-07 - potrzebuję nr zlecenia (dziś DPD mogło zabrać paczkę, ale zmieniłam wysyłkę na GLS, aby paczka na pewno już bez problemów trafiła do Klienta). Chyba, że to allegro musi złożyć reklamację?
2022-07-27 09:42:19 Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nienadana
Numer paczki - 1000479464860U
Pozdrawiam, Daniela
@directimport_pl musisz się przyzwyczaić w DPD to norma ,albo zrezygnować z ich usług .
Zawsze do przemyślenia 🙂
Teraz tylko "problem" ze statystykami i kosztami wysyłki mi został 😉
@directimport_pl taaa... tu na Gadane jest multum wątków na temat DPD ,są większe problemy niż Twój .
Wierzę 😉
Z reklamacją poradziłabym sobie sama, ale nie mam nr zlecenia, ani płatnika.
Miałam nadzieje, że allegro ma jakieś narzędzie do uwzględniania np "DPD" w statystykach (oni paczki nie odbierają, a sprzedawcom spadają statystyki - szukałam w google coś na ten temat, ale nic nie znalazłam, temu założony wątek).
Z nadawaniem w DPD miałam przerwę 2 lata, wcześniej przez 5 lat wysyłałam paczki z pomocą tej firmy przewozowej – przerabiałam nieodbieranie zleceń, gubione paczki, zjedzone paczki przez psa, itp. Różnica jest taka, ze w tamtym czasie pracowałam w miejscu, gdzie mieliśmy swojego opiekuna z DPD, miałam nr płatnika i zlecenia :d
@directimport_pl to, że kurier nie odebrał paczki nie jest powodem żeby allegro nie liczyło ich do statystyki, na to nie pójdą. Jeżeli wysyłasz przez allegro, to wszelkie problemy zgłaszaj do nich, najlepiej przez czat. Jak kurier nie podjeżdża albo nie zabiera paczek, pisz od razu na czacie. Jak do tej pory zawsze szybko rozwiązywali problemy z przewoźnikami.
Dzięki 🙂 O tym nie pomyślałam!
@directimport_pl nie rozumiem, był i nie zabrał? Inne paczki zabierał przez 2 dni, a tej jednej nie zabrał? Nikt mu nie wydaje paczek tylko podjeżdża i sam się obsługuje? Dziwne.
Jest miejsce, gdzie leżą paczki dla DPD. O ile wiem, przyjeżdża, wita się z ludźmi z magazynu i zabiera paczki. I tej nie zabrał.
Każdy może czegoś nie zauważyć itp. Może zlecenie nie weszło do systemu i dlatego nie podjął? Temu pytałam o te rzeczy, by móc wyjaśnić co i jak z paczką. Zawsze wszystko zabiera. A reklamację chciałam złożyć, by był ślad w systemie.
@directimport_pl, cześć 🙂 Przykro mi z powodu tej sytuacji. Po naszej stronie wygląda to, jakbyś po prostu nie przekazała tej paczki przewoźnikowi. Numer zlecenia podjazdu to 2022072738159.
Jeśli chodzi o statystyki - wykluczenie z jakości sprzedaży jest możliwe, gdy ilość zamówień do wykluczenia jest równa lub większa niż 1% zamówień z ostatnich 30 dni. Gdy wartość jest mniejsza, nie wpłynie to na poprawę wyniku.
Możesz złożyć reklamację samodzielnie - wystarczy, że pobierzesz pełnomocnictwo z zakładki Ustawienia Dostawy (przycisk na dole zakładki).
Rozumiem, dzięki 🙂
Szukałam czegoś podobnego, ale nie znalazłam (nie ukrywam, że z powodu małej ilości czasu zrobiłam mniejszy research niż zazwyczaj).
Informacja o statystykach pomocna - o tym tak nie pomyślałam.
Dzięki za link - oby długo się "nie przydał"!
@directimport_pl, nie ma sprawy 🙂 Zapraszamy na Gadane, gdybyś miała kiedyś jakikolwiek problem. 😊
Dzięki! Miłego! 😄