anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kurier DPD podjeżdża, po czym nie zabiera paczek.

pepe-lopez
#8 Zapaleniec#

Kurier DPD nie zabiera paczek, bo nie chce mu się na nie zrobić miejsca w busie. Wysyłam allegro Smart i muszę mieć 2 przewoźników, z każdym są problemy, nie chcą zabierać, bo zaczynają od mojego rejonu i niewygodnie im załadować busa do pełna. Dziś kurier podjechał, stwierdził, że może wziąć 3 paczki, paczek bylo 6. Ostatecznie odjechał bez moich paczek.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@pepe-lopez Cześć, chętnie sprawdzę dla Ciebie tę sprawę. Podaj przykładowe numery zamówień (lub numery listów przewozowych). To pomoże mi w weryfikacji. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

pepe-lopez
#8 Zapaleniec#

f4ed9b10-79a2-11ef-ba27-2bf2d1954d1c

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@pepe-lopez Dziękuję! Jak tylko otrzymam informację, wrócę z odpowiedzią. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

prezento-grzes
#11 Animator#

Proszę o sprawdzenie też  tych przesyłek dlaczego kurier ich nie podejmuje.

Allegro A0013A3H33

DPD 1002028593102U

Pozdrawiam 

 

oznacz moderatorów

brakestop
#16 Inspirator#

Zadzwonić, wygarnąć. Wyprostują do pionu. Sam w sobie kurier to pracownik podwykonawcy na umowie śmieciowej. DPD praktycznie nie ma pracowników, ale zawiera umowy. Tupanie nóżką jest skuteczne.

 

Jak skontaktować się z oddziałem DPD?
 
--->>> "Nasz Dział Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu: +48 22 577 55 55 lub 801 400 373*. Telefoniczna Obsługa Klienta w Contact Center DPD Polska (Infolinia) czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 14:00."
--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@pepe-lopez nasz doradca skontaktował się z Tobą w zgłoszeniu 44959928. Zweryfikujemy tę sprawę z przewoźnikiem. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

pepe-lopez
#8 Zapaleniec#

Wysyłam ten produkt UPS i DPD, UPS wszystko zabiera, DPD nie. Chyba, że pozostawię w punkcie, wtedy zabiera.  Proszę o Smart tylko z Ups, nie mogę pracować z firmami, które zatrudniają ludzi, którzy nie chcą pracować.

oznacz moderatorów

pepe-lopez
#8 Zapaleniec#

Przed zgłoszeniem sprawy tu, dzwoniłam do DPD, kurier miał podjechać, ale ostatecznie nie podjedzie. Jutro będzie znowu gadał, że nie musi zabierać, bo mu się nie mieści w busie. 

oznacz moderatorów

pepe-lopez
#8 Zapaleniec#

Czy w związku z sytuacją, mogę wydrukować etykiety na allegro Smart UPS? Czy jest możliwa zamiana dostawcy?

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Przygotuj sobie wydrukowany dokument. Dane osobowe kuriera niech wpisze plus w treści odmowa wykonania odbioru i z jakiego powodu niech wpisze podstaw mu pod gębę albo wypisuje albo zabiera poinformuj go że skarga poleci do centrali wraz z dokumentem będzie się przelożonemu tłumaczył. Nagrywaj pakowanie paczek jako dowód że całe wydałeś z porzadnym spakowaniem jakby się mścić chciał i zniszczyć paczki to potem rura mu zmięknie.

oznacz moderatorów