Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, sprawa wygląda tak iż klient zamówił u mnie wór z karmą do psa. Dzień po tym jak ją odebrał otworzył dyskusję, że kurier rozwalił ten worek. Teraz ode mnie żąda nowej karmy, starej (rozwalonej) nie chce odesłać. Protokołu szkody z kurierem też nie sporządził. Teraz ja mam problem. Bo najchętniej ani nie oddałabym mu pieniędzy, bo z jakiej racji a tym bardziej nie wyślę mu paczki z nową karmą. Tym bardziej, że starej nie chce odesłać, Reklamacje na stronie DPD już zrobiłam. Czy ktoś wie, co mogłabym zrobić w tej sytuacji?
@ChrupekPablo klient / konsument / złożył Ci reklamację , to Twoim obowiązkiem jest odebrać produkt na reklamację jeśli zwrotu wymagasz .
Ale z jakiej racji, skoro zrobił to dopiero na następny dzień?
@ChrupekPablo dzień później ? Napisz że reklamację odrzucasz, paczka odebrana bez uwag do uszkodzenia mechanicznego doszło po wydaniu paczki podczas przenoszenia 😄
Dziękuję.
@ChrupekPablo a jak to pakujesz?
Folia typu stretch przeźroczysta, później folia bąbelkowa i znów stretch czarny. Na koniec sklejam dodatkowo taśmą. Każda karmę tak pakuję, która jest w worku.