anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kurier DPD rozwalił worek z karmą do psa.

MAMY ROZWIĄZANIE!
ChrupekPablo
#1 Nowicjusz#

Hej, sprawa wygląda tak iż klient zamówił u mnie wór z karmą do psa. Dzień po tym jak ją odebrał otworzył dyskusję, że kurier rozwalił ten worek. Teraz ode mnie żąda nowej karmy, starej (rozwalonej) nie chce odesłać. Protokołu szkody z kurierem też nie sporządził. Teraz ja mam problem. Bo najchętniej ani nie oddałabym mu pieniędzy, bo z jakiej racji a tym bardziej nie wyślę mu paczki z nową karmą. Tym bardziej, że starej nie chce odesłać, Reklamacje na stronie DPD już zrobiłam. Czy ktoś wie, co mogłabym zrobić w tej sytuacji? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
mdrogeria
#21 Demiurg#

@ChrupekPablo klient / konsument / złożył Ci reklamację , to Twoim obowiązkiem jest odebrać produkt na reklamację jeśli zwrotu wymagasz .

oznacz moderatorów
ChrupekPablo
#1 Nowicjusz#

Ale z jakiej racji, skoro zrobił to dopiero na następny dzień?

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@ChrupekPablo dzień później ? Napisz że reklamację odrzucasz, paczka odebrana bez uwag do uszkodzenia mechanicznego doszło po wydaniu paczki podczas przenoszenia 😄 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
ChrupekPablo
#1 Nowicjusz#

Dziękuję.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@ChrupekPablo a jak to pakujesz?

oznacz moderatorów
ChrupekPablo
#1 Nowicjusz#

Folia typu  stretch przeźroczysta, później folia bąbelkowa i znów stretch czarny. Na koniec sklejam dodatkowo taśmą. Każda karmę tak pakuję, która jest w worku.

oznacz moderatorów