Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kurier UPS od początku tygodnia się nie pojawił po paczki, klienci się niecierpliwią i za chwilę polecą negatywy zupełnie nie z naszej winy. Dodzwonienie się na i Numery
A001TXPEA3
@ABC-Narzedziowe podaj proszę numery tych zamówień.
b0b55e70-09a7-11f0-a301-71a9936880f0
90e600d0-0958-11f0-bbd7-5f1e7b59e875
710b9b95-0899-11f0-9d16-418dcda1428c
332bd140-0962-11f0-b90b-cdf3c0ddcc82
744f8470-0974-11f0-ba71-dddbe5c5873b
c62cf9f0-0ada-11f0-a92a-7742012d2160
3c3ff480-09aa-11f0-820d-5d47d8b16df2
57509820-0a26-11f0-acc3-bd9bde07a7ec
331699b0-0a61-11f0-acc3-bd9bde07a7ec
@ABC-Narzedziowe Zgłosiłam zamówienia do wykluczenia.
Dziękujemy. Jakaś pomoc co do kuriera?
@ABC-Narzedziowe Tak, w tej sprawie też działam 😉
@ABC-Narzedziowe W zamówieniu 710b9b95-0899-11f0-9d16-
Wykluczyliśmy zamówienia:
331699b0-0a61-11f0-acc3-
3c3ff480-09aa-11f0-820d-
90e600d0-0958-11f0-bbd7-
W pozostałych zamówieniach nie ma zamówionego podjazdu.
Jeśli raz zamawiamy podjazd danego dnia to poźniej nie zamawiamy kolejny raz bo podjazd był zamówiony. To błąd?
@ABC-Narzedziowe Weryfikuję 🙂
@ABC-Narzedziowe Tak jest to błąd, ponieważ możemy wykluczyć z jakości sprzedaży tylko te zamówienia, które mają zamówiony podjazd.
Jeśli chcesz w przyszłości wykluczać zamówienia z powodu problemów z przewoźnikiem, każda przesyłka musi mieć zamówiony podjazd.
Kurier odebrał paczki. Nie wiem na ile to Pani zasługa ale dziękuję za pomoc. 🙂