Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam W dniu dzisiejszym na firmę została nałożona kwarantanna od dnia 11 -26.01.2022r .Nie wiem co mam w takiej sytuacji zrobić.Proszę o kontakt
usunąć wszystkie aukcje, w ciągu 60 dni da się je wznowić. Inna opcja to podwyższyć cenę ich wszystkich o stały procent tak by tylko szaleniec kupił, można to zrobić hurtowo, potem łatwo wrócimy do poprzednich - rynkowych cen.
the-foe - nie wiem, czy Ty wiesz o czym piszesz, radząc zamknięcie wszystkich aukcji na pół miesiąca? To może się skończyć utratą płynności finansowej firmy- jak wiesz co to jest. Są faktury do zapłaty, są terminy, sprzedaży brak, a FV trzeba zapłacić.
Wiem, w marcu mieliśmy 3 tygodnie "urlopu" w firmie, 4500 aukcji wyłączone na jeden raz. Setki paczek same się nie wyślą, a sprzedawanie "na przyszłość" nie przejdzie, więcej kłopotu niż to warte.
No, 3 tyg, to już na prawdę bardzo długo. Ja miałem 10 dni i ciężko było się pozbierać. Te 14 dni jeszcze można przeżyć i jakoś to rozegrać. Ale przy 3-tyg. - to ciężka sprawa, ja bym chyba "poległ"....
Witam.
Miałem to samo w zeszłym roku. Może moje uwagi nieco Ci pomogą.
Ja w poniedziałek zrobiłem część wysyłek, trochę przygotowałem na wtorek, po południu otrzymałem informację o kwarantannie - 10 dni.
- Masz 14 dni kwarantanny, to sporo, musisz coś z ty zrobić, żeby max zniwelować straty
- Z adresu objętego kwarantanną nikt nie odbierze przesyłki
- Pierwsze 7 dni - problem. Na pozostałe włącz sobie urlop. Włącz ze 2-3 dni urlopu więcej, żeby wyrobić się potem z pakowaniem i wysyłkami (zawsze możesz go wcześniej wyłączyć)
- Aukcji nie musisz zamykać - ustaw na wszystkich aukcjach odpowiedni termin wysyłki
- Zapewne zostały niezrealizowane zamówienia - musisz powiadomić wszystkich klientów o zaistniałej sytuacji. Generalnie - kupujący rozumieją sytuację, ale muszą być powiadomieni. Część poczeka, część zrezygnuje z zamówień (bo zależy im na czasie). Musisz się liczyć z tym, że trafi się też jakiś "odmieniec", którego to nie obchodzi i da Ci nega.
- Allegro nie uwzględnia czegoś takiego jak "choroba, urlop, kwarantanna" - odpowiadaj na e-maile i dyskusje - w przeciwnym wypadku Twoje konto będzie sukcesywnie "niszczone" przez Allegro.
- Następna ważna rzecz - zwroty i reklamacje. Jak nie prowadzisz wysyłki z domu - to załatw sobie z kurierami, żeby dostarczali je na Twój adres domowy. U mnie już się nauczyli i gdy mnie nie ma w sklepie, to podrzucają mi paczki pod dom. Możesz też zmienić chwilowo ustawienia odnośnie zwrotów i reklamacji - zarówno na Allegro jak i u przewoźników.
- Pamiętaj - kupujący bardzo często nie czytają opisów aukcji, a czasów wysyłki - to już mało kto sprawdza. Raz na dzień możesz wysłać kupującym e-mail ze stosowną informacją.
Nie wiem, czy czegoś nie pominąłem - ale to najważniejsze rzeczy. Pilnuj jeszcze stanów magazynowych - coś się sprzeda, wrócisz po kwarantannie i okaże się, że musisz zamówić towar, żeby go wysłać.
Pozdrawiam i zdrówka życzę.
Dzięki opcja z terminem wysyłki jest ok:)
Pozdrawiam
odradzam i tak nikt na to nie zwraca uwagę, będziesz miał wysyp negatywów.
Nie prawda bo mogę się odwołać:)
Nie możesz, bo nie masz od czego.
Niekoniecznie. Ja otrzymałem tylko 1 negatyw - obiecałem kupującemu szybki zwrot gotówki, ale siedziałem na kwarantannie w przyczepie kempingowej i miałem problem z zasięgiem internetu. Zwróciłem mu dopiero po powrocie do pracy - i stąd ten jedyny negatyw. Reszta - to nieco zwrotów, większość podchodziło ze zrozumieniem, spadek sprzedaży, ale coś się sprzedawało.