Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kochani mam taki problem. Przegapiłam dyskusję ponieważ w zasadzie ich nie miewam. Klient który założył dyskusje został poinformowany o prawdopodobnym braku w zamówieniu w dniu wysłania do niego przesyłki czyli zanim ją odebrał. Potem na email odpowiedział potwierdzając brak i natychmiast go dosłałam. W międzyczasie założył dyskusję na która nie odpowiedziałam, w tej samej kwestii. Ja wiem , że to jest moja wina i mam punkty na minusie , a że jestem małym przesiębiorcą, który robi wszystko samodzielnie od produkcji po wysyłkę to jedna dyskusja obniżyła mi jakość sprzedaży z super plus na wymaga poprawy, nie muszę dodawać że sprzedaż spadła praktycznie do zera ? Allegro jednego dnia mi pokazuje neutralny a drugiego wymaga poprawy. Jak jest liczony czas tych 30 dni na nieterminowe odpowiedzi od zakończenia dyskusji czy od dnia założenia dyskusji ? Bo ten już minął i klient nawet wystawił mi super opinie, przeprosił za dyskusje itp.. a ja nadal w oczach allegro jestem zła mimo tego ze reszta parametrów na maxa jest. Przepraszam za tak długi wywód ale to jest mocno wkurzajace , że mali co się meeega starają za małą pomyłkę są kasowani 😞 i dziesiątki zadowolonych klientów włącznie z tym z dyskusji nie są brani pod uwagę.
https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oceny-i-komentarze/zestawienie-ocen-sprzedazy-YLKolRY7qS0
Po takim 1 negatywie trochę trzeba odpracować i nie jest to 1:1(matematyka).😁
Oceny sprzedaży mam na 100% tu chodzi o za długi czas na odpowiedź w dyskusji która mi się przydażyła pierwsza od kilku miesięcy i taka mnie j więcej jest częstotliwość dyskusji
Procent Dyskusji, w których kupujący otrzymał od Ciebie odpowiedź w terminie. Bierzemy pod uwagę Dyskusje z ostatnich 30 dni.
Czasu odpowiedzi w Dyskusjach nie liczymy w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy.
Progi
Wymagany próg
|
Wynik
|
---|---|
100%
|
Super
|
95%
|
Dobry
|
90%
|
Neutralny
|
80%
|
Wymaga poprawy
|
poniżej 80%
|
Nieakceptowalny
|
Jak obliczamy punkty za Terminowe odpowiedzi w Dyskusjach
Punkty zdobędziesz, jeśli dla ponad 90% Dyskusji udzielisz odpowiedzi w regulaminowym czasie. Za każdy procent powyżej 90% uzyskasz 2 punkty. Maksymalnie możesz uzyskać 20 punktów.
Za każdy procent poniżej 90% odejmujemy 5 punktów.
Przykłady:
Jak możesz poprawić swój wynik
Postaraj się jak najszybciej odpowiadać na wiadomości, które kupujący przesyłają w Dyskusjach. Szybkie i terminowe odpowiedzi to jeden z czynników, które pozytywnie wpływają na zadowolenie klientów.
Ja to wszystko wiem ale jeśli mi się przytrafi jedna dyskusja na kilka miesięcy to po jakim czasie ta jedna, której tak naprawdę nie powinno być mi się zneutralizuje ? Bo nie mam jak poprawić na bieżąco czasu odpowiedzi bo moi klienci praktycznie nie mają powodów do zakładania takich dyskusji.
@bajbi
Nie ma możliwości "zneutralizowania" braku odpowiedzi na dyskusję w ciągu 24h. Przydarzyło się - tego nie zmienisz. Średni czas odpowiedzi można zmniejszyć odpowiadając natychmiast w kolejnych dyskusjach (ale trzeba je mieć).
Będzie psuła statystyki przez 30 dni (taki okres bierze Allegro pod uwagę przy obliczaniu statystyk)
No właśnie tylko od kiedy te 30 dni mija od rozpoczęcia dyskusji ? Od mojej odpowiedzi czy od zakończenia tej dyskusji ?