anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mój asortyment (06.05.2022 08:30) przestały działać etykiety, po wybraniu etykiet nie ma segregacji

damianos99
#11 Animator#

właśnie przestały działać etykiety, sprawdzone na dwóch przeglądarkach, po wybraniu dowolnej etykiety brak segregacji widoku produktów pod wybraną etykietę, co wy tam popsuliście?

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@damianos99 Cześć. Nie mamy podobnych zgłoszeń. Mogę Cię prosić o sprawdzenie sytuacji w trybie incognito przeglądarki? Jeśli problem się powtórzy, to prześlij mi zrzut ekranu i przykładowy numer zamówienia - zgłoszę to do Działu Technicznego. 

oznacz moderatorów

PHUSPORT2000
#7 Wielbiciel#

Potwierdzamy problem. W trybie incognito też nie działa.

SPORT 2000

 
 

 

 

oznacz moderatorów

damianos99
#11 Animator#

to nie jest przykładowy numer zamówienia, w moim asortymencie są etykiety dzięki którym możemy segregować grupami produkty, od godziny 8:00 to nie działa, klikając w etykiety i wybierając dowolną z nich nie ma żadnego filtrowania, wyświetlają się wszystkie oferty, nie da się pracować na etykietach, które są podstawą do zarządzania ofertami ze swojej oferty, kolega poniżej potwierdził, że ma ten sam problem.

oznacz moderatorów

damianos99
#11 Animator#

przestało działać filtrowanie ofert przez zakładkę "etykiety", poniżej 3 przykładowe zrzuty z ekranu, niezależnie od tego jaką zastosuję etykietę, która ma ustawione filtrowanie konkretnych numerów ofert, nie działa, zakładka etykiety przestała całkowicie funkcjonować.

damianos99_0-1651827238373.png

damianos99_1-1651827269082.pngdamianos99_2-1651827291588.png

damianos99_3-1651827323102.png

 

 

oznacz moderatorów

Dareltek
#9 Pomysłodawca#

Potwierdzam, nie działa na żadnej przeglądarce.

oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

Cytując nieodżałowanego Wojciecha Młynarskiego: ... "Co by tu jeszcze spieprzyć, Panowie? Co by tu jeszcze?"...

oznacz moderatorów

damianos99
#11 Animator#

zgłosiłaś ten problem? może pracują nad tym aby zakładka z oknem nie uciekała co było zgłaszane w innym wątku 😄 po kliknięciu na produkcie "oznacz oferty" gdy było klikane na danej etykiecie, okno uciekało trzeba było przewijać np. 10 stron w górę 😄 może specjaliści ruszyli z tym tematem dzisiaj od rana, tylko pytanie dlaczego od rana gdy sprzedawcy potrzebne jest działanie na etykietach 😄

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@damianos99 Tak, zgłosiłam problem z zakładką i czekam na weryfikację - dam znać, kiedy otrzymam więcej informacji  

oznacz moderatorów

Dareltek
#9 Pomysłodawca#

Allegro sklep pewnie korzysta z zewnętrznej aplikacji do sprzedaży, dlatego nic nie wiedzą. Ta od was jest bardzo niepraktyczna z minimalną ilością przydatnych funkcji.

oznacz moderatorów

damianos99
#11 Animator#

możesz podać ten brak praktyczności i funkcję, które posiada zewnętrzny soft do obsługi sprzedazy Allegro w stosunku do Mój asortyment w Allegro? będę wdzięczny za wyjaśnienie

oznacz moderatorów

Dareltek
#9 Pomysłodawca#

Przy dużym asortymencie nie ma żadnej pomocy przy uzupełnianiu magazynu. Mógłbym podać co by się przydało ale to nic nie da.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Dareltek Możesz śmiało dodać swoją sugestię w zakładce Zgłoś swój pomysł!

Jeśli masz konkretne pomysły, to serdecznie zapraszam do opisania ich tutaj: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/idb-p/zglos-pomysl 🙂 

oznacz moderatorów

damianos99
#11 Animator#

ja korzystam z BL, ale wyłącznie w temacie magazynu i obsługi sprzedaży, natomiast do zarządzania ofertami, ceny, opisy wyłącznie narzędzie Allegro, jest ok.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

Oficjalny Sklep Allegro nie korzysta z innych narzędzi zewnętrznych. Dział Techniczny potwierdził problem i trwają prace nad usunięciem błędu. 

oznacz moderatorów

damianos99
#11 Animator#

dziękuję za informację OIa 🙂

oznacz moderatorów

Dareltek
#9 Pomysłodawca#

Szacun 🙂

oznacz moderatorów

VolcanoGaming
#8 Zapaleniec#

dalej nie działa

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@VolcanoGaming Nasz zespół techniczny wciąż pracuje nad naprawą tego błędu, dlatego bardzo przepraszam Cię za te niedogodności. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Dareltek
#9 Pomysłodawca#

Nie mogę zrobić zakupów w hurtowniach. Za parę dni nie będę miał co sprzedawać. Jeżeli chodzi o obciążenie serwerów to idziecie w dobrym kierunku. Brak sprzedawców to mały ruch. Tak to jest jak firmą rządzi księgowy. Problem jest w trakcie logowania, po prostu nie przydzielacie dostępu do funkcji ETYKIETY.

oznacz moderatorów