Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
właśnie przestały działać etykiety, sprawdzone na dwóch przeglądarkach, po wybraniu dowolnej etykiety brak segregacji widoku produktów pod wybraną etykietę, co wy tam popsuliście?
@damianos99 Cześć. Nie mamy podobnych zgłoszeń. Mogę Cię prosić o sprawdzenie sytuacji w trybie incognito przeglądarki? Jeśli problem się powtórzy, to prześlij mi zrzut ekranu i przykładowy numer zamówienia - zgłoszę to do Działu Technicznego.
Potwierdzamy problem. W trybie incognito też nie działa.
SPORT 2000
to nie jest przykładowy numer zamówienia, w moim asortymencie są etykiety dzięki którym możemy segregować grupami produkty, od godziny 8:00 to nie działa, klikając w etykiety i wybierając dowolną z nich nie ma żadnego filtrowania, wyświetlają się wszystkie oferty, nie da się pracować na etykietach, które są podstawą do zarządzania ofertami ze swojej oferty, kolega poniżej potwierdził, że ma ten sam problem.
przestało działać filtrowanie ofert przez zakładkę "etykiety", poniżej 3 przykładowe zrzuty z ekranu, niezależnie od tego jaką zastosuję etykietę, która ma ustawione filtrowanie konkretnych numerów ofert, nie działa, zakładka etykiety przestała całkowicie funkcjonować.
Potwierdzam, nie działa na żadnej przeglądarce.
Cytując nieodżałowanego Wojciecha Młynarskiego: ... "Co by tu jeszcze spieprzyć, Panowie? Co by tu jeszcze?"...
zgłosiłaś ten problem? może pracują nad tym aby zakładka z oknem nie uciekała co było zgłaszane w innym wątku 😄 po kliknięciu na produkcie "oznacz oferty" gdy było klikane na danej etykiecie, okno uciekało trzeba było przewijać np. 10 stron w górę 😄 może specjaliści ruszyli z tym tematem dzisiaj od rana, tylko pytanie dlaczego od rana gdy sprzedawcy potrzebne jest działanie na etykietach 😄
@damianos99 Tak, zgłosiłam problem z zakładką i czekam na weryfikację - dam znać, kiedy otrzymam więcej informacji
Allegro sklep pewnie korzysta z zewnętrznej aplikacji do sprzedaży, dlatego nic nie wiedzą. Ta od was jest bardzo niepraktyczna z minimalną ilością przydatnych funkcji.
możesz podać ten brak praktyczności i funkcję, które posiada zewnętrzny soft do obsługi sprzedazy Allegro w stosunku do Mój asortyment w Allegro? będę wdzięczny za wyjaśnienie
Przy dużym asortymencie nie ma żadnej pomocy przy uzupełnianiu magazynu. Mógłbym podać co by się przydało ale to nic nie da.
@Dareltek Możesz śmiało dodać swoją sugestię w zakładce Zgłoś swój pomysł!
Jeśli masz konkretne pomysły, to serdecznie zapraszam do opisania ich tutaj: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/idb-p/zglos-pomysl 🙂
ja korzystam z BL, ale wyłącznie w temacie magazynu i obsługi sprzedaży, natomiast do zarządzania ofertami, ceny, opisy wyłącznie narzędzie Allegro, jest ok.
Oficjalny Sklep Allegro nie korzysta z innych narzędzi zewnętrznych. Dział Techniczny potwierdził problem i trwają prace nad usunięciem błędu.
dziękuję za informację OIa 🙂
Szacun 🙂
dalej nie działa
@VolcanoGaming Nasz zespół techniczny wciąż pracuje nad naprawą tego błędu, dlatego bardzo przepraszam Cię za te niedogodności.
Nie mogę zrobić zakupów w hurtowniach. Za parę dni nie będę miał co sprzedawać. Jeżeli chodzi o obciążenie serwerów to idziecie w dobrym kierunku. Brak sprzedawców to mały ruch. Tak to jest jak firmą rządzi księgowy. Problem jest w trakcie logowania, po prostu nie przydzielacie dostępu do funkcji ETYKIETY.