anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z aktualizacją stanu w ofertach Allegro, co zrobić?

tamaison
#9 Pomysłodawca#

Witajcie. Czy macie problem z aktualizacją ilości produktów na aukcjach ?

Działamy w SKY-SHOP i tam aktualizacja hurtownia - Sky -Shop działa ale niestety nie przekłada się to na aukcje Allegro w momencie gdy produkt się zeruje . Dwukrotnie klient zamówił coś czego nie ma w hurtowni a jest widoczny stan na Allegro i to duuuuży np 64 szt. Z tego co wiem to nie tylko u nas jest ten problem bo próbowaliśmy zakupić przedmiot w tym wypadku zabawkę , od innego sprzedawcy , okazało się , że u niego widoczne są jeszcze większe stany a produktu brak. Jeśli chodzi o to jaka to hurtownia to - LeanToys - zabawki.

z góry dziękuję za jakieś wskazówki

pozdrawiam i Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ........jeśli chodzi o Allegro to sami wiecie czego sobie życzyć 🙂

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@tamaison dziękujemy! I wszystkiego dobrego w Nowym Roku dla Ciebie! 🎆 
Czy dobrze rozumiem, że korzystasz ze Sky-Shop i tam są poprawne ilości, ale na ofertach Allegro te ilości się nie aktualizują? Czy mogę poprosić Cię o przesłanie zrzutu na którym widać te różnice? Chętnie pomogę, ale potrzebuję zrzutu, żeby zgłosić ten problem do wsparcia technicznego. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

tamaison
#9 Pomysłodawca#

Tak dobrze rozumiesz . W SKY - SHOP i w hurtowni Lean Toys już tego nie ma a tu jak widać widnieje ogrom sztuk , które widzi klient. Na innych aukcjach widziałem więcej sztuk ale to tez fikcja bo w hurtowni tego nie mają . Stany sie nie aktualizują i z tego co zdołałem sprawdzić to problem jest ze stanami na Allegro tej hurtowni , tak jak pisałem w SKY -SHOP jest ok. Jutro będę sie kontaktował też z obsługą sklepu. Nie kumam dlaczego tylko ta hurtownia 🙂Screenshot 2022-01-02 at 16-21-44 KOLEJKA MEGA FENFA 5 Lokomotywa Wagonów Rozjazd.pngScreenshot 2022-01-02 at 16-17-48 MAŁY DENTYSTA ZESTAW LEKARSKI Walizka Lekarstwa.png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@tamaison dziekuję za zrzuty! Czy możesz podać jeszcze numery tych ofert? Nie znalazłam ich na Allegro. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

tamaison
#9 Pomysłodawca#

Podaję ....ale ich nie ma bo już zamknąłem,  a za te dwie sprzedaże oddaje kasęScreenshot 2022-01-02 at 16-41-07 Zamówienia.pngScreenshot 2022-01-02 at 16-41-20 Zamówienia.png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@tamaison dziękuję! Przekazałam wszystko w zgłoszeniu i jak tylko otrzymam odpowiedź, wrócę z nią tutaj. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@tamaison wracam z odpowiedzią. Jednak konieczny będzie kontakt z sky-shop, ponieważ pomimo tego, że u nich dane się aktualizowały to my po sprawdzeniu w systemie ofert nie potwierdziliśmy błędu po naszej stronie. Jest to najprawdopodobniej problem z integracją - do nas nie doszła informacja o zmianie danych, dlatego muszę poprosić Cię o kontakt z osobami zajmującymi się zewnętrznym oprogramowaniem, aby to wyjaśnić. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

tamaison
#9 Pomysłodawca#

Już się kontaktowałem . Problemu nie ma ani po ich stronie ani po Allegro .....ręce opadają.

Winnego brak . Szkoda gadać. Otrzymałem od konsultanta Allegro odpowiedź , buty mi spadły z wrażenia.......W wypadku setek czy tysięcy aukcji wyłączenie takiego automatu o jakim mówi konsultant sprawi , że nie będę robił nic innego tylko wystawiał ręcznie ponownie aukcje , które się zamknęły pod warunkiem , że to w ogóle ogarnę. Nie po to są automatyzacje ułatwiające pracę , żeby je wyłączyć tylko dlatego , że konsultant musi jakoś odpowiedzieć na zadane pytanie. Problem zatem pozostaje. Winnych brak ,a ja nie wiem jak rozwiązać ten temat. Nadmieniam , że znaleźliśmy na Allegro sprzedawców którzy mają taką samą sytuację , chcieliśmy od nich kupić ten sam produkt i też go nie mają choć stany mówią co innego.....Kolejna sprawa to taka , że dotyczy to jednego asortymentu - ZABAWKI-  więc gdyby to była sprawa automatyzacji to na logikę rzecz biorą we wszystkich wystawionych ofertach i asortymentach powinien występować podobny problem , czyż nie ? Odpowiedź konsultanta -     "W przypadku wskazanych ofert skorzystała Pani z automatycznego wznowienia. Opcja ta zadziała niezależnie od tego czy w danej ofercie doszło do sprzedaży czy nie, i ponownie pojawi się w serwisie. Proponuję nie korzystać z tej opcji, ponieważ prowadzi do utraty kontroli nad wystawianą ofertą. 
W celu jej wyłączenia proszę przejść do edycji aktywnej oferty i wyłączyć tą opcję. Następnie zapisać ofertę i ją zakończyć. Sytuacja wówczas się nie powtórzy.

Jeśli często wystawia Pani taką samą ofertę, najlepiej - zamiast jej automatycznego wznawiania i wystawiania ponownie z nowym numerem - wystawić ją z opcją do wyczerpania przedmiotów. Opcja ta zachowuje historię oferty, jej popularność i pozwala na dowolne jej zatrzymywanie i wznawianie.

oznacz moderatorów

Eco_heym
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry

U mnie to samo 

 

oznacz moderatorów