anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z aktualizacją stanu w ofertach Allegro, co zrobić?

tamaison
#9 Pomysłodawca#

Witajcie. Czy macie problem z aktualizacją ilości produktów na aukcjach ?

Działamy w SKY-SHOP i tam aktualizacja hurtownia - Sky -Shop działa ale niestety nie przekłada się to na aukcje Allegro w momencie gdy produkt się zeruje . Dwukrotnie klient zamówił coś czego nie ma w hurtowni a jest widoczny stan na Allegro i to duuuuży np 64 szt. Z tego co wiem to nie tylko u nas jest ten problem bo próbowaliśmy zakupić przedmiot w tym wypadku zabawkę , od innego sprzedawcy , okazało się , że u niego widoczne są jeszcze większe stany a produktu brak. Jeśli chodzi o to jaka to hurtownia to - LeanToys - zabawki.

z góry dziękuję za jakieś wskazówki

pozdrawiam i Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ........jeśli chodzi o Allegro to sami wiecie czego sobie życzyć 🙂

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@tamaison dziękujemy! I wszystkiego dobrego w Nowym Roku dla Ciebie! 🎆 
Czy dobrze rozumiem, że korzystasz ze Sky-Shop i tam są poprawne ilości, ale na ofertach Allegro te ilości się nie aktualizują? Czy mogę poprosić Cię o przesłanie zrzutu na którym widać te różnice? Chętnie pomogę, ale potrzebuję zrzutu, żeby zgłosić ten problem do wsparcia technicznego. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

tamaison
#9 Pomysłodawca#

Tak dobrze rozumiesz . W SKY - SHOP i w hurtowni Lean Toys już tego nie ma a tu jak widać widnieje ogrom sztuk , które widzi klient. Na innych aukcjach widziałem więcej sztuk ale to tez fikcja bo w hurtowni tego nie mają . Stany sie nie aktualizują i z tego co zdołałem sprawdzić to problem jest ze stanami na Allegro tej hurtowni , tak jak pisałem w SKY -SHOP jest ok. Jutro będę sie kontaktował też z obsługą sklepu. Nie kumam dlaczego tylko ta hurtownia 🙂Screenshot 2022-01-02 at 16-21-44 KOLEJKA MEGA FENFA 5 Lokomotywa Wagonów Rozjazd.pngScreenshot 2022-01-02 at 16-17-48 MAŁY DENTYSTA ZESTAW LEKARSKI Walizka Lekarstwa.png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@tamaison dziekuję za zrzuty! Czy możesz podać jeszcze numery tych ofert? Nie znalazłam ich na Allegro. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

tamaison
#9 Pomysłodawca#

Podaję ....ale ich nie ma bo już zamknąłem,  a za te dwie sprzedaże oddaje kasęScreenshot 2022-01-02 at 16-41-07 Zamówienia.pngScreenshot 2022-01-02 at 16-41-20 Zamówienia.png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@tamaison dziękuję! Przekazałam wszystko w zgłoszeniu i jak tylko otrzymam odpowiedź, wrócę z nią tutaj. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@tamaison wracam z odpowiedzią. Jednak konieczny będzie kontakt z sky-shop, ponieważ pomimo tego, że u nich dane się aktualizowały to my po sprawdzeniu w systemie ofert nie potwierdziliśmy błędu po naszej stronie. Jest to najprawdopodobniej problem z integracją - do nas nie doszła informacja o zmianie danych, dlatego muszę poprosić Cię o kontakt z osobami zajmującymi się zewnętrznym oprogramowaniem, aby to wyjaśnić. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

tamaison
#9 Pomysłodawca#

Już się kontaktowałem . Problemu nie ma ani po ich stronie ani po Allegro .....ręce opadają.

Winnego brak . Szkoda gadać. Otrzymałem od konsultanta Allegro odpowiedź , buty mi spadły z wrażenia.......W wypadku setek czy tysięcy aukcji wyłączenie takiego automatu o jakim mówi konsultant sprawi , że nie będę robił nic innego tylko wystawiał ręcznie ponownie aukcje , które się zamknęły pod warunkiem , że to w ogóle ogarnę. Nie po to są automatyzacje ułatwiające pracę , żeby je wyłączyć tylko dlatego , że konsultant musi jakoś odpowiedzieć na zadane pytanie. Problem zatem pozostaje. Winnych brak ,a ja nie wiem jak rozwiązać ten temat. Nadmieniam , że znaleźliśmy na Allegro sprzedawców którzy mają taką samą sytuację , chcieliśmy od nich kupić ten sam produkt i też go nie mają choć stany mówią co innego.....Kolejna sprawa to taka , że dotyczy to jednego asortymentu - ZABAWKI-  więc gdyby to była sprawa automatyzacji to na logikę rzecz biorą we wszystkich wystawionych ofertach i asortymentach powinien występować podobny problem , czyż nie ? Odpowiedź konsultanta -     "W przypadku wskazanych ofert skorzystała Pani z automatycznego wznowienia. Opcja ta zadziała niezależnie od tego czy w danej ofercie doszło do sprzedaży czy nie, i ponownie pojawi się w serwisie. Proponuję nie korzystać z tej opcji, ponieważ prowadzi do utraty kontroli nad wystawianą ofertą. 
W celu jej wyłączenia proszę przejść do edycji aktywnej oferty i wyłączyć tą opcję. Następnie zapisać ofertę i ją zakończyć. Sytuacja wówczas się nie powtórzy.

Jeśli często wystawia Pani taką samą ofertę, najlepiej - zamiast jej automatycznego wznawiania i wystawiania ponownie z nowym numerem - wystawić ją z opcją do wyczerpania przedmiotów. Opcja ta zachowuje historię oferty, jej popularność i pozwala na dowolne jej zatrzymywanie i wznawianie.

oznacz moderatorów