Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
mam problem z nadawaniem paczek mini przesyłką
Wybrany urząd nadania jest niewłaściwy
urząd jest właściwy, na poczcie też nic nie wiedzą, proszę o pomoc
Nadanie w urzędzie pocztowym
@armtel poproszę o numer zamówienia oraz zrzut ekranu z komunikatem o którym piszesz.
Ja mam inny problem z MiniPrzesyłką. Często nie ma w śledzeniu pozycji nadanie. Jest tylko odbiór. A wtedy z niewiadomych przyczyn dostaję karę za nieterminowość. A gdzie domniemanie niewinności przy braku danych i dowodów? Jeśli poprzednie tysiąc paczek nadałem terminowo, to nie mając żadnych danych powinniście zakładać że tą także nadałem terminowo.
@nikl ale tutaj działa automat, jeśli nie dostaniemy od przewoźnika informacji, że przesyłka została nadana, to nie analizujemy wcześniejszych dostaw i niczego nie zakładamy. Dzieje się to automatycznie, jeśli otrzymasz za takie zamówienie ujemne punkty, a wynika to z błędu po stronie przewoźnika, to możemy takie zamówienie wykluczyć, ale musisz je zgłosić.
To u Was tak nie działa. Można zgłaszać i nic to nie daje. Poczta Polska wyczekuje z odpowiedzią kilka tygodni, a wówczas jest już po sprawie. Nie da się tego naprawić na szybko, choć ewidentny dowód błędu jest w oficjalnym śledzeniu. Nie wymaga to żadnego wyjaśniania. Po prostu macie wadliwe procedury.
@nikl czy możesz podać mi numer zgłoszenia, w którym poprosiłeś o wykluczenie zamówienia?
Chyba taki numer 45108270
@nikl ok, dziękuję! W przypadku tej przesyłki rzeczywiście konieczne będzie potwierdzenie ze strony przewoźnika kiedy przesyłka została nadana, ponieważ zarówno śledzenie Poczty Polskiej jaki i nasze wskazuje, że stało się to 24.09, a 19.09 przesłka została przygotowana.
Skontaktowaliśmy się w tej sprawie z przewoźnikiem.
Fajnie że się skontaktowaliście, ale status nieterminowego nadania już teraz jest wadliwy. Proszę to natychmiast naprawić. Na ten moment przesyłka musi być wykluczona, a gdy przyjdzie odpowiedź z Poczty Polskiej to ustawicie właściwy status: terminowa lub nieterminowa. Na tą chwilę status jest nieznany. Czyli albo wykluczamy, albo interpolujemy poprzednie wysyłki na tą i wstawiamy że terminowo tak jak zawsze. Jest przecież domniemanie niewinności. Nie można stwierdzić: "ukarzemy go bo nie wiemy czy zawinił".
Rozpoczęto jakiś żmudne wielotygodniowe pertraktacje, wiem po poprzednich zgłoszeniach że to trwa całe wieki, a to jest do załatwienia w 5 sekund. Klikamy śledzenie i widać że nie ma żadnego dowodu na nieterminowe nadanie. Zatem od razu należy wykluczyć przesyłkę, a potem sobie analizować z Pocztą. Nie można karać jak nie ma najmniejszego dowodu, że cokolwiek opóźniłem.