anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam taki problem mam zablokowane konto sprzedaży firmowe

POMI_PRODUCENT
#7 Wielbiciel#

Mam taki problem mam zablokowane konto sprzedaży firmowe, podobno za zbyt niską ocenę 

82,8%

jak mogę poprawić ten wynik, co mam zrobić aby odblokować sprzedaż?? Proszę o poradę jestem absolutnie zielony w tym temacie. Negatywy dostałem w okresie świątecznym, świąt bożego narodzenia niestety nie z mojej winy tylko z powodów spowodowanych dostarczaniem paczek w tym okresie przez kurierów. 

Co robić ? Na dokładkę powiązano to z innym kontem mojej żony innej firmy - inne dane inny adres i jej też zblokowali konto choć tam jest 100% 

Dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#

@POMI_PRODUCENT Napiszę Ci jak to widzę, poszukaj innego portalu do sprzedaży, jak Ci się uda odblokować to cud, ale życzę powodzenia.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

😥

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@POMI_PRODUCENT czytając treść ocen widzę ,że problem nie leży po stronie firm kurierskich , ładne te stojaczki , ale są oceny mówiące o słabej jakości czy niestarannym wykonaniu , nie odpowiadasz w dyskusjach , mowa jest również o przetrzymywaniu czy też braku zwrotu środków

Musisz to wyjaśnić z DBT , poszukaj w skrzynce e-mail wiadomości i zastosuj się do wskazówek 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@POMI_PRODUCENT 75 łapek w górę i 15 łapek w dół 😞  pisz do 15 osób i proś o usunięcie komentarzy, jak Ci się nie uda zapomnijcie o sprzedaży na tym portalu 😞

Jeśli faktycznie powiązali z inną firmą i nic was nie łączy i nie kombinowaliście między kontami to zgłoś to do UOKiK bo w takim przypadku nie mają prawa blokować innego konta 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

popekM
#7 Wielbiciel#