anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam taki problem, Przesyłka została utworzona, ale nie jest gotowa do nadania.

Drogeria_Gio
#9 Pomysłodawca

Dzień dobry,

mam kłopot z przesyłami inpost allegro smart, po utworzeniu pojawia mi się komunikat "Przesyłka została utworzona, ale nie jest gotowa do nadania.

 

Pozdrawiam,

Marcin.

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Drogeria_Gio podeślij proszę zrzut ekranu i numer zamówienia, którego dotyczy problem. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Drogeria_Gio
#9 Pomysłodawca

FH Gio Agata Pyjas.png

oznacz moderatorów

Drogeria_Gio
#9 Pomysłodawca

Zamówienie nr 9cba46b2-d50d-11f0-ba23-ff07568868da

oznacz moderatorów

FHANSAR
#11 Animator

Po utworzeniu etykiety taki status się pojawia i każdy tak ma. Jak kurier odbierze paczkę, albo ją nadasz w paczkomacie/paczkopunkcie, to się dopiero zmieni.

oznacz moderatorów

Drogeria_Gio
#9 Pomysłodawca

No właśnie, że nie do tej pory pojawiał mi się status jako "przesyłka utworzona" i dopiero po kliknięciu w niego pojawiało się rozszertzenie, że nie jest gotowa do nadania.

oznacz moderatorów

Drogeria_Gio
#9 Pomysłodawca

Nie mogłem nadać przesyłki w paczkomacie, a odebrane przez kurirera zmieniły status (weszły w system) dopiero w sortowni.

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Drogeria_Gio ten status powinien zmienić się po przyjęciu przesyłki na stan paczkomatu lub zeskanowaniu jej przez kuriera. Jaki komunikat pokazywał się przy próbie nadania w paczkomacie? Czy była jakaś informacja o błędzie? 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Drogeria_Gio
#9 Pomysłodawca

Tak, była informacja: "nadanie tej przesyłki jest niemożliwe".

Nadmienię, że równolegle nadawałem przesyłki wygenerowane poza Allegro i z nimi nie było problemu.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Drogeria_Gio a jaki sposób nadania wybrałeś w MP

oznacz moderatorów

Drogeria_Gio
#9 Pomysłodawca

Analogicznie jak problematyczna przesyłka, czyli paczkomat.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry.

Zgodnie z informacjami w systemie, przesyłka jest wygenerowana poprawnie i oczekuje na nadanie.

W przypadku pojawiającego się komunikatu o błędzie podczas nadania przesyłki zalecamy bezpośredni kontakt z naszą infolinią będąc obok maszyny Paczkomat. Numer na infolinię InPost to: 722 444 000 (poniedziałek-piątek 7:00-22:00, sobota 8:00-20:00, niedziela 8:00-18:00, Święta 8:00 - 16:00).

Pozdrawiam
Zespół InPost


oznacz moderatorów

Drogeria_Gio
#9 Pomysłodawca

Witam ponownie, problem rozwiązał się po  przeinstalowaniu tokena API ShiX. Po odebraniu przesyłek przez kuriera status zmienił się błyskawicznie, a wcześniej testowo nadałem przesyłkę w paczkomacie i również było bezproblemowo.

Pozdrawiam, Marcin.

oznacz moderatorów