Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
mam kłopot z przesyłami inpost allegro smart, po utworzeniu pojawia mi się komunikat "Przesyłka została utworzona, ale nie jest gotowa do nadania.
Pozdrawiam,
Marcin.
@Drogeria_Gio podeślij proszę zrzut ekranu i numer zamówienia, którego dotyczy problem.
Zamówienie nr 9cba46b2-d50d-11f0-ba23-ff07568868da
Po utworzeniu etykiety taki status się pojawia i każdy tak ma. Jak kurier odbierze paczkę, albo ją nadasz w paczkomacie/paczkopunkcie, to się dopiero zmieni.
No właśnie, że nie do tej pory pojawiał mi się status jako "przesyłka utworzona" i dopiero po kliknięciu w niego pojawiało się rozszertzenie, że nie jest gotowa do nadania.
Nie mogłem nadać przesyłki w paczkomacie, a odebrane przez kurirera zmieniły status (weszły w system) dopiero w sortowni.
@Drogeria_Gio ten status powinien zmienić się po przyjęciu przesyłki na stan paczkomatu lub zeskanowaniu jej przez kuriera. Jaki komunikat pokazywał się przy próbie nadania w paczkomacie? Czy była jakaś informacja o błędzie?
Tak, była informacja: "nadanie tej przesyłki jest niemożliwe".
Nadmienię, że równolegle nadawałem przesyłki wygenerowane poza Allegro i z nimi nie było problemu.
@Drogeria_Gio a jaki sposób nadania wybrałeś w MP
Analogicznie jak problematyczna przesyłka, czyli paczkomat.
Dzień dobry.
Zgodnie z informacjami w systemie, przesyłka jest wygenerowana poprawnie i oczekuje na nadanie.
W przypadku pojawiającego się komunikatu o błędzie podczas nadania przesyłki zalecamy bezpośredni kontakt z naszą infolinią będąc obok maszyny Paczkomat. Numer na infolinię InPost to: 722 444 000 (poniedziałek-piątek 7:00-22:00, sobota 8:00-20:00, niedziela 8:00-18:00, Święta 8:00 - 16:00).
Pozdrawiam
Zespół InPost
Witam ponownie, problem rozwiązał się po przeinstalowaniu tokena API ShiX. Po odebraniu przesyłek przez kuriera status zmienił się błyskawicznie, a wcześniej testowo nadałem przesyłkę w paczkomacie i również było bezproblemowo.
Pozdrawiam, Marcin.