Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przydałaby się opcja: minimalna ilość zakupu towaru, lub coś w rodzaju opłaty "serwisowej do jednego zamówienia"
przykład:
sprzedajemy wydruki po 1 zł i jak ktoś zamawia 1 sztukę to już samo opakowanie jest droższe niż nasz zysk a co dopiero mówić o całej logistyce tego zamówienia wewnątrz firmy.
A gdyby była możliwość że sprzedajemy po 1 zł ale minimalne zamówienie to np 5 lub 10 szt to rozwiązywało by problem nierentownych zamówień.
Podobnie jest innym towarze który sprzedajemy i jednostką sprzedaży jest 0,1 m2 i jeśli ktoś kupuje tylko 0,1 m2 to też dopłacamy do zamówienia.
Ktoś może powie:
"to sprzedawajcie po 1m2 " albo "po 10 wydruków"
ale wtedy klien nie zamówi np 24szt - a chciałby może tak zamówić
albo jak klient zamówi np 2,5 m2 to wolałby zapłacić za 2,5m2 a nie za 3 m.
I dlatego sprzedajemy w małych jednostkach i klient może dowolnie skalować swoje zamówienie np: 35 wydruków lub 3,6 m2 towaru na metry.
Wprowadzenie minimalnej ilości zamówienia pomogłoby nam uniknąć zamówień do których dopłacamy.
policzcie sobie zysk ze sprzedaży ilości po sztuce
wg nowych zasad naliczania prowizji
będzie się opłacać?