Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Pani na poczcie dostaje miniprzesyłki allegro jako osobne pliki. Kiedyś funkcjonowało to jako jeden "plik" (zbiór). Teraz każda etykieta to osobny plik i zajmuje to o wiele więcej czasu.
Pani bierze ode mnie paczki bez kolejki, jednak potem czasami musi zostawać po godzinach żeby je nabić. Gdyby to szło w 1-2 plikach to byłoby o wiele szybciej.
Otworzyłem e-nadawcę ale nie pobiera miniprzesyłki - czy da się je generować przez e-nadawcę?
Lub czy ewentualnie możecie przywrócić wystawianie etykiet jako jeden plik (zbiór)?
z poważaniem
Michal
Dzień dobry Michale @balmamu_records! Czy możesz podać numer przykładowego zamówienia, którego dotyczył ten problem? Zgłoszę to do zespołu, który zajmuje się Wysyłam z Allegro.
Np.
6eedf1d1-d119-11ef-96a2-8d1e039089f3
i
700b73f1-d112-11ef-80b6-f587a81e4f9a
i
009a4690-d0ea-11ef-aaeb-5986f6ea5b38
Te zamówienia były generowane jednocześnie a przesyłki poszły do poczty w różnych plikach zamiast w zbiorze
@balmamu_records zespół Wysyłam z Allegro pracuje już nad rozwiązaniem tego problemu. Tymczasowe obejście: trzeba najpierw utworzyć tylko jedną przesyłkę (ręcznie lub przez integrację z API), następnie reszta paczek tego samego typu może być utworzona dowolnie (przez 4h od dodania ostatniej paczki, albo do momentu pójścia na pocztę).
@WArrior221 oznaczam Ciebie też tutaj, ponieważ zgłaszałeś ten sam problem.
Dziękie za odpowiedz, ale pierwsze co to znaczy "ręcznie" czyli w jaki sposób dokładnie, nie korzystam z integracji ani elektronicznego nadawcy ponieważ za każdym razem mam tam problem z logowaniem, wysyłam poprzez allegro bo tak najwygodniej dla mnie.
Kolejna rzecz od tygodnia zgłaszam ten problem, widziałem że inni nawet dwa tygodnie temu, a dopiero teraz dostaje odpowiedź jakąkolwiek. Konsultancji na czacie kompletnie są niekompetetni i w odpowiedzi dwa razy otrzymałem żebym zamawiał podjazd jak jest taki problem i za każdym razem konsultant zwalał winę na pocztę, dziś umowiłem rozmowę telefoniczną i znów to samo że wydaje jej się że to wina poczty.
A na poczcie, że to moja wina, rozumiem że coś może się zepsuć ale nie rozumiem że pracownicy aż tak są niekompetetni i od sprzedawców można więcej się dowiedzieć niż od pracowników allegro. Czy jest możliwość bezpośredniego kontaktu w jakikolwiek sposób z np. przypisanym opiekunem co chociaż będzie w stanie przekazać informacje kiedy jest problem a nie olewać sprawe.
Też mógłbym olać sprawę i zostawić ale nie wyobrażam sobie utrudniać innym pracy i zawsze szukam rozwiązań które nie tylko mi ułatwią pracę ale także kurierom czy Panią na poczcie bo w końcu dzięki tym ludzią to wszystko funkcjonuje.
@WArrior221 wybacz użycie potocznego zwrotu, "ręcznie" to znaczy na formularzu Wysyłam z Allegro. Nie jestem w stanie odpowiedzieć, dlaczego Doradcy, z którymi korespondowałeś przekazywali Ci sprzeczne informacje. Na przyszłość mogę Ci polecić pisanie do nas, tutaj na forum. Zdecydowanie nie olewamy sprawy, szukamy rozwiązania tego problemu, obecnie możemy jedynie zaproponować tymczasowe, o którym pisałam wcześniej.
Dziękuję za odpowiedź. Za chwilę idę na pocztę z paczkami i sprawdzę czy to tymczasowe działa. Pozdrawiam