Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Jako wystawiający na Allegro zauważyłem, że jedna firma realizuje dropshipping na kilku moich wystawionych produktach. Faktura wystawiana jest na firmę, jednak adresy wysyłki są podane do innych osób z prośbą o niedołączanie faktury/paragonu do wysyłki.
To działanie jest wg. mnie nieuczciwe, ponieważ stawia nas w niekorzystnej sytuacji względem obsługi naszych klientów i obsługi zwrotów z tejże firmy.
Produkty sprzedajemy również stacjonarnie. Gdy klient zakupi towar przy kasie, wtedy nie mamy możliwości zrealizowania wysyłki produktów przez Allegro. Dlatego zwróciłem pełną kwotę kupującemu z informacją o tym, że nie zrealizujemy transakcji z powodu braku towaru. Kupujący zwrotnie ocenił nas na 1 gwiazdkę. Takie sytuację sprawiają, że zostajemy zakładnikami dropshippingowców.
Co w takiej sytuacji można zrobić? Czy takie działania są zgodne z Allegro? Czy jest możliwość zrezygnowania z "niechcianej" współpracy z tą firmą nie narażając się na niskie oceny?
@mrowkastar Nie rozumiem w czym problem. Połowa allegro działa na drophippingu...
Moi nieaktywni kupujący 🙂 mówi Ci to coś ?
A w zasadzie jak ty nie sprzedajesz tego to dlaczego chcesz odpowiadać, chyba że jesteś gwarantem!