Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry , nałożono na mnie blokadę konta, gdyz nie chciałam przyjąć zwroty, który odnalazł się na sortowni in post po 45 dniach.Kupujący jak i ja nie chcemy już tej paczki/ towaru.Kontaktując się z in postem , nie mogę żadnych kroków wykonać , gdyż mój numer nadania paczki jak widnieje w systemie jest odebrany.Tylko kupujący może zglosić reklamację , gdyż on ma numer nadania zwrotu.
Nie mam możliwość zgłosić również , aby w tej sytuacji ten zwrot do mnie wrócił i niestety jestem przez allegro zmuszona przyjąć paczkę gdyż mam zablokowane konto .Rozmawiając z działem reklamacji in post , dostałam informacje ,że tak musi kupujący zglosić sytuację zaginięcia z właściwymi danymi i oni po kilku dniach reklamacji zwracają pieniądze.Ja w tej sytuacji nie mam podstaw aby ubiegać się zwróceniem środków , nie mogę nic w tej sprawie zrobić .Chcąc aby paczka została do mnie odesłana , nie mam żadnych numer , aby ją mogli sprawdzić i do mnie odesłać
@t-sydor wyjasnij czy dobrze rozumiem , klient zgłosił zwrot i ten zaginął , a teraz się odnalazł ?
tak po 45 dniach
Brzozka i jego firma z TOP50 na Świecie, a jednak dużo polskiej jakości w niej zostało;)
@t-sydor czyli sprawa jest prosta jestes przedsiębiorcą a , klient odstąpieniem od umowy przeniósł prawo własnosci do produktu na Ciebie , a kiedy on do Ciebie dotarł czy ma dotrzeć nie ma najmniejszego znaczenia .
Możesz poprosić nadawcę o nr przesyłki i oświadczenie o zrzeczeniu się jego praw do przesyłki. Wtedy będziesz mogła samej zgłosić reklamację.
Ps. Zwrot musisz przyjąć. Liczy się to, że kupujący odesłał towar w terminie.
A ten zwrot to Smart?