Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kolejny raz mam problem z nadaną paczką DPD. List nadany w terminie, paczka zgodnie z deklaracją nadana w punkcie tego samego dnia(mam potwierdzenie nadania), a w skuteczności wysyłki pojawia się paczka jako niewysłana w terminie. I w raporcie wysyłanych paczek jest BRAK daty wysyłki. Czy ktoś ma podobne problemy?
https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?typ=1&p1=1000357613710U tu tracking.
@londo_spzoo Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja.
Przesyłka jest rejestrowana jako nadana w momencie zeskanowania przez kuriera , a u Ciebie wygląda to tak -
2021-09-23 | 13:08:38 | Przekazanie przesyłki kurierowi | WA3/PL13340 |
2021-09-23 | 10:49:55 | Przechowywanie przesyłki w punkcie Pickup | WA3/PL13340 |
2021-09-22 | 14:53:04 | Nadanie przesyłki w punkcie Pickup | WA3/PL13340 |
2021-09-22 | 14:22:23 | Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nienadana |