Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, piszecie że problem z nadawanie paczek został rozwiązany a ja w dalszym ciągu nie mogę powiązać konta z allegro, czy tylko ja mam w dalszym ciągu problem, czy jeszcze ktoś zgłaszał?
Dzień dobry, u nas również nadal nie działa... Zgłoszone
działa , zróbcie ponowne powiązanie konta z managera paczczek
Robiłam wielokrotnie i nic, dalej to samo
Spróbujcie w następujący sposób jaki opisałem w innym temacie wczoraj. Ważna rzecz to nie mieć blokowanych wyskakujących okienek w przeglądarce.
Może komuś pomoże tak jak nam w tym momencie. Poniżej instrukcja krok po kroku:
1) w managerze paczek InPost w zakładce Import Allegro InPost wchodzimy w zarządzanie kontami
2) zaznaczamy konto które nie działa i dajemy usuń
3) wchodzimy na konto Allegro którego było powiązane i idziemy do "moje konto"->"powiązane aplikacje"->szukamy "Allegro InPost Integration" -> i dajemy usuń powiązanie
4) zamykamy (znaczy najpierw się wylogowujemy) wszystkie możliwe przeglądarki na których ktokolwiek jest zalogowany do managera paczek InPost nawet ta na innych stanowiskach (komputerach).
5) zamykamy wszystkie pozostałe przeglądarki na komputerze na którym będziemy ponawiać powiązanie
6) otwieramy przeglądarkę w trybie "incognito" aby ciasteczka nie miały znaczenia
7) logujemy się do managera paczek ale nie za pomocą logowania "Zaloguj przez Allegro" tylko poprzez wpisanie adresu e-mail i hasła
😎 nie logujemy się jeszcze na allegro
9) idziemy do zakładki "import allegro inpost" -> jeżeli nie mamy powiązanych innych kont to powinno wyskoczyć okienko do powiązań. Jeżeli mamy już inne powiązania to klikamy "Zarządzanie kontami" i dodaj nowe.
10) wpisujemy login konta do powiązania i przechodzimy dalej, przeniesie nas do logowania do Allegro, logujemy się na odpowiednie konto które chcemy powiązać i zatwierdzamy.
11) powinno zadziałać u nas po takich czynnościach ruszyło za pierwszym razem.
Mam nadzieję że innym pomoże.
Super, dzięki. Udało się!!
Dziękuję, poszło!