Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni Państwo, dostałem fakturę za czerwiec od Poczty Polskiej (mam umowę na usługę e-comerce) z naliczoną kwotą za wysłane przesyłki. Wcześniej za te same wysłane przesyłki Allegro pobrało mi już opłatę i doliczyło do kosztów. O co chodzi? Czy ktoś się spotkał z czymś takim?
@GospodinDjordje Masz podpisaną umowę / aneks z PP na przesyłki Allegro? Prawidłowo wpisujesz adresy email? Jeżeli tak to pisz do swojego opiekuna z PP
Dziś ktoś mnie też spytał czy dobrze wpisuję adres email, ale ja nigdy nie wpisuję ręcznie adresów email moich klientów, ich dane są importowane przez system z allegro do elektronicznego nadawcy. Chyba, że coś się znów zmieniło w lipcu.
Mam umowę aktualną z Pocztą, adresy z automatu do elektronicznego nadawcy są ściągane. Bez opiekuna PP się nie obejdzie.
kolejny przykład, że allegro zostawiło użytkowników samych z tym bałaganem. Według nich sami mamy się martwić o wszystkie rozliczenia, pomimo, że są pośrednikiem pomiędzy sprzedawcami a pocztą, inpost itd. Profesjonalne podejście do partnera biznesowego charakteryzuje się tym, że każdej ze stron zależy na pozytywnym rozwiązaniu problemów, współpracy i pomocy. Tego serwis wymaga od nas sprzedawców, szkoda, że sam nie do końca sprawdza się w tej materii, zostawiając allegrowiczów samych sobie z tego typu problemami.