Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakup wczoraj ok północy, przed chwilą rozpoczęcie dyskusji (nie otrzymałem przedmiotu). Nie rozumiem jak allegro może dawać możliwość rozpoczęcia dyskusji po upływie 12 godzin z tego powodu.
Dalej wiadomość od kupującego, że nie chodzi o brak dostawy, a zmianę adresu. Tylko, że zakup był w smarcie z odbiorem w punkcie, a gość sobie zażyczył paczkomat. Tłumaczę, że nie można zmienić etykiety i formy wysyłki smartowej, ale chyba nie rozumie.
I właśnie z takiego powodu potem ciągną się takie dyskusje w nieskończoność, a gość natępnie oceni obłsugę i wysyłkę **piiip**iano, bo złośliwy sprzedawca nie chciał mu wysłać do paczkomatu, którego zresztą nie ma nawet w ofercie swoich wysyłek.
A my dalej użalajmy się nad biednymi kupującymi, którzy nie mają żadnych praw 🙂
Opis sytuacji wskazuje na analfabetę komputerowego. Do mnie ostatnio po zakupie dzwonił co on ma zrobić bo kupił i nie umie zapłacić.
@majster_man szkoda tylko, że system komentarzy i ocen allegro nie uwzględnia, że w społeczeństwie są takie osoby 😃
a dodatkowo daje im do ręki masę środków, którymi mogą nękać sprzedających bez powodu.
@mikeza, ogólnie klient ma za dużo możliwości ocen, kiedyś tego nie było,
zauważ, że ucziciwy taksiarz nie musi mieć oceniania by być uczciwym 🙂
ludzie widzą we wszystkich dookoła tylko oszustów, przykład z US, najpierw płacisz, potem tankujsz 😮
@majster_man, przyjechać i odebrać, skoro pan nie umie 🙂
Lepiej nie, bo jak zacznie oglądać to dzień stracony, a paczki trzeba pakować. Bo zadowolenie klienta maleje i znów stracisz status supersprzedawcy 🙂
to pan sobie ogląda i zdecyduje, ja wracam do roboty 🙂
Napisz kupującemu w krótkich żołnierskich słowach - widziały gały, co brały. Niech decyduje, płaci i odbiera w punkcie, albo rezygnuje z transakcji, a Ty występujesz o zwrot prowizji i towar wystawiasz ponownie na aukcje i niech szuka sobie aukcji z przesyłką do paczkomatu, a jeśli zapłacił, zwrócisz mu pieniądze.
Niektórych ludzi naprawdę trudno zrozumieć. Mają wszystko napisane, jak krowie na rowie; widać, jakie rodzaje przesyłek oferują sprzedający. Ba, można z lewej strony z boku zaznaczyć obok innych parametrów aukcje z wysyłką do paczkomatu InPost.
@Wioletta2701 tak też zrobiłem,
zasadniczo nie przejmuję się takimi przypadkami, ale powalające jest to, że ktoś może rozpocząć dyskusję na kilka godzin po zakupie w temacie "nie otrzymałem zakupionego towaru". Nie rozumiem dlaczego system allegro na to pozwala ?
odpowiedź: klient nie otrzymał, gdyż nie chciał otrzymać 🙂
@mikeza A nie możesz pójść mu na rękę w celu uniknięcia negatywa? Niech Ci kliknie rezygnację, oddajesz wpłatę i występujesz o zwrot prowizji, a on kupuje u Ciebie ponownie i płaci bezpośrednio na konto z wysyłką paczkomatem po cenie z Tobą ustalonej. Przy wyborze przewoźnika, którego nie oferujesz w aukcji, Twoja odpowiedzialność za uszkodzenia w transporcie kończy się w momencie nadania paczki. Będziesz pisał do niego w "żołnierskich słowach", możesz nega dostać 🙂
@xyz96, tylko, że w ten sposób kupujący ocenia sprzedającego za to,
że allegro nie ma oczywistych ustawień zmiany adresu dostawy? 😮
niech w takim razie wystawi ocenę allegro np przy ich apce (jedyny sposób),
bo sprzedający nie ma nic do tego co robi allegro, nie ma wpływu ani narzędzi 🙂
@xyz96 wybrał smarta, więc wątpię, żeby chciał paczkomat płatny, tu chodzi o wysyłkę darmową w ramach pakietu. Nie mam możliwości zaproponować mu czegoś takiego, bo nie mam w opcjach wysyłki inpost.
Nie będę też stawał na głowie dla tego jednego klienta, bo mam jutro 100 innych do załatwienia. Jesli dałoby się to zrobić w miarę bezproblemowo zapewne bym zrobił, ale w tej sytuacji nie bardzo się da bez dodatkowych kosztów, a klient pewno tego by nie zrozumiał.
@xyz96 propozycja spoko ale ma wady szczególnie przy kontroli skarbówki:
- pozorność transakcji - trzeba przygotować masę dupochronów/ podkładek żeby sie nie czepiali
- allegro oczywiście nie zwróci prowizji - będzie trzeba marnować czas by im odpisywać
najlepsze jest, że jeżeli w dyskusji nie odpowiesz w ciągu 24h to ci konto zablokują
Słusznie, że się tym nie przejmujesz, nie mniej jednak to wkurzające.
Allegro, jak to Allegro. Udostępnili spór i ludzie korzystają, choć rzeczywiście możliwość prowadzenia sporu powinna być najwcześniej 7 dni od zakupu nie wliczając weekendów, dni wolnych ustawowo od pracy, bo wtedy ma to sens i po otrzymaniu towaru można dyskutować o ew. niedociągnięciach ,błędach, wadach i usterkach.
Ja wystawiłem na licytację jeden produkt i też trafiłem na taką roszczeniową osobę, najpierw wylicytowała i napisała że jednak nie chce kupować bo za granicą, po ponownym wystawieniu znowu ta sama osoba i wymaga wysyłki za pobraniem która wgl. nie była uwzględniana w opisie akcji...
@Jan4max, nie ma prawa wymagać wysyłki. Wymagać to sobie może zwrotu i tyle.
Dziwne, że nadal jej nie dodałeś na CL. Ja z takich wymagaczy to już mam 8kę 🙂
u mnie finalnie gość dał spokój, zreflektował się chyba, że to nie paczkomat, bo mam wrażenie, że on te odbiory z żabki pomylił z inpostem i chciał po prostu wybrać inny paczkomat, a jak mu wytłumaczyłem, że nie da się tego zmienić to odpuścił i zakończył dyskusję.
@mikeza i tak negatyw za 3...2...1.. 😄