Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sytuacja : Klient kupuje po raz pierwszy, dosyć duże zakupy a i nowo wprowadzane produkty. Do przesyłki dostaje kilka próbek gratis. Po jakimś czasie ( kilka mies. ) kupuje po raz drugi. Tym razem małe zamówienie. I bach ! negatyw, bez opisu i 1 gwiazdka za obsługę. Telefon - dlaczego? Towar - ok, Wysyłka - ok, Pakowanie - ok - To co poszło nie tak? Bo poprzednio otrzymałem gratisy a teraz nie. Jak dajecie do jednego zamówienie to obowiązkiem jest dodawanie również do kolejnych.
Miłego dnia! 😊
pinsplash nie dodawaj gratisów , uikniesz podobnych sytuacji
@pinsplash : @mdrogeria ma racje . Nie dawaj gratisów 🙂
Kiedyś miałem zamówienie za 8 zł i wiadomość do sprzedajacego że klient by mile widział gratis z okazji sporego zamówienia 🙂
Też odpuściłam sobie gratisy. Miałam kilka sytuacji gdy klient zwrócił zamówienie a gratisu nie i to mnie skutecznie zniechęciło 😂
@pinsplash Nie daje się "przysmaków" a później zabiera, mają rację @mdrogeria @Kaliope_Brzeg @_Likos_ klienci raz nauczeni uważają że już tak musi być.
@mdrogeria @Kaliope_Brzeg @_Likos @pinsplash lew433 Nie można rozpieszczać klientów bo zaczynają traktować gratisy jako NALEŻNY , a nie uznaniowy suwenir i w beszczelny sposób przy kolejnych zakupach potrafią się o nie upomnieć . Osobiście gratisy pozostawiam do sklepu stacjonarnego i tam też rozdawane są w bardzo przemyślany sposób .
@mdrogeria jakiś czas temu jeśli konczył sie termin na jakims produkcie to dorzucałem go klientom stacjonarnym do zakupów. Po jakims roku takiej działalności okazało sie że niektórzy klienci zaczeli przychodzić i pytac o towar z krótkim terminem bo "łaskawie" moga go odebrać. Skonczylem z gratisami.
Teraz gratisy mam w dwóch przypadkach : jesli gdzies sie pomylimy w przesyłce to dodaje do przesyłki reklamacyjnej w ramach przeprosin a drugi przypadek to zakup za 500 zł - wysyłka gratis.
Cóz klienci nauczyli.
Negatyw z dziś - "zamówiłem dwie naklejki przyszła jedna nie czytają tych wiadomości do sprzedającego chyba "
Klient kupił i zapłacił za jedną sztukę - można? można 🙂
Bo gratisy trzeba umieć dodawać. Mam klientów, którzy robią u mnie systematycznie duże zakupy i oni dostają „konkretny” gratis, po który warto wrócić. Reszta klientów może dostać drobiazg, nie wart zachodu, a jednak „coś” jest.
Mały update : "Kolejny zakup u tego sprzedającego, poprosiłem o drobny gratis ale moja prośba została zignorowana."
Obsługa kupującego : 1 gwiazdka
Dostał : Oficjalny Sklep Allegro 🤣😂