anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatyw - czyli obowiązki sprzedającego wobec kupującego - jak humor z zeszytów szkolnych

pinsplash
#21 Demiurg#

Sytuacja : Klient kupuje po raz pierwszy, dosyć duże zakupy a i nowo wprowadzane produkty. Do przesyłki dostaje kilka próbek gratis. Po jakimś czasie ( kilka mies. ) kupuje po raz drugi. Tym razem małe zamówienie. I bach ! negatyw, bez opisu i 1 gwiazdka za obsługę. Telefon - dlaczego? Towar - ok, Wysyłka - ok, Pakowanie - ok - To co poszło nie tak? Bo poprzednio otrzymałem gratisy a teraz nie. Jak dajecie do jednego zamówienie to obowiązkiem jest dodawanie również do kolejnych.

Miłego dnia! 😊

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

mdrogeria
#21 Demiurg#

pinsplash nie dodawaj gratisów  , uikniesz podobnych sytuacji 

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@pinsplash  : @mdrogeria  ma racje . Nie dawaj gratisów 🙂

Kiedyś miałem zamówienie za 8 zł i wiadomość do sprzedajacego że klient by mile widział gratis z okazji sporego zamówienia 🙂

 

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@pinsplash 

Też odpuściłam sobie gratisy. Miałam kilka sytuacji gdy klient zwrócił zamówienie a gratisu nie i to mnie skutecznie zniechęciło 😂

_____________
Kama
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@pinsplash Nie daje się "przysmaków" a później zabiera, mają rację @mdrogeria @Kaliope_Brzeg @_Likos_  klienci raz nauczeni uważają że już tak musi być.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@mdrogeria @Kaliope_Brzeg @_Likos @pinsplash  lew433 Nie można rozpieszczać klientów bo zaczynają traktować gratisy jako NALEŻNY , a nie uznaniowy suwenir i w beszczelny sposób przy kolejnych zakupach potrafią się o nie upomnieć . Osobiście gratisy pozostawiam do sklepu stacjonarnego i tam też rozdawane są w bardzo przemyślany sposób .

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@mdrogeria  jakiś czas temu jeśli konczył sie termin na jakims produkcie to dorzucałem go klientom stacjonarnym do zakupów. Po jakims roku takiej działalności okazało sie że niektórzy klienci zaczeli przychodzić i pytac o towar z krótkim terminem bo "łaskawie" moga go odebrać. Skonczylem z gratisami.

Teraz gratisy mam w dwóch przypadkach : jesli gdzies sie pomylimy w przesyłce to dodaje do przesyłki reklamacyjnej w ramach przeprosin a drugi przypadek to zakup za 500 zł - wysyłka gratis.

Cóz klienci nauczyli.

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@_Likos_ 

bo "łaskawie" moga go odebrać.

Zrobiłeś mi dzień 😂

_____________
Kama
oznacz moderatorów

Qwin_sklep
#12 Orędownik#

Negatyw z dziś - "zamówiłem dwie naklejki przyszła jedna nie czytają tych wiadomości do sprzedającego chyba " 

Klient kupił i zapłacił za jedną sztukę - można? można 🙂 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Bo gratisy trzeba umieć dodawać. Mam klientów, którzy robią u mnie systematycznie duże zakupy i oni dostają „konkretny” gratis, po który warto wrócić. Reszta klientów może dostać drobiazg, nie wart zachodu, a jednak „coś” jest.

oznacz moderatorów

vonNogay
#17 Koryfeusz#
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

Mały update : "Kolejny zakup u tego sprzedającego, poprosiłem o drobny gratis ale moja prośba została zignorowana."

Obsługa kupującego : 1 gwiazdka

Dostał : Oficjalny Sklep Allegro 🤣😂

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów