Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam problem z kupującym, który wystawił negatywny komentarz oczywiście bez żadnego wcześniejszego kontaktu ani otworzenia dyskusji. Skontaktowałem się z nim telefonicznie (nie odbiera) sms, e-mail nie odpisuje. Więc jedyną opcją jaka została jest pismo z wezwaniem do usunięcia komentarza wraz ze wszystkimi dowodami, że zakupiony produkt działa a kupujący wprowadza innych w błąd. Niestety nie mogę wysłać pisma do klienta ponieważ podał on dane innej osoby (konkretnie firmy) jako adres dostawy. Allegro wypiera się od odpowiedzialności twierdząc, że nie mają danych kupującego i nie są mi w stanie pomóc a komentarza też nie usuną. Czy spotkaliście się z taką sytuacją lub macie jakąś poradę co zrobić?
Ocena nie narusza zasad Allegro, dlatego nie zostanie usunięta. Pisma wysyłać też nie ma sensu, nie jest to komentarz opisowy, nie ma żadnych pomówień, zniesławień itp.
jak to nie jest opisowy? 🙂
"Nie działa szkoda kasy w skrócie! "
sugerowanie, że produkt nie działa kiedy masz dowody, że działa a nawet został użyty jest pomówieniem.
Wydawało mi się, że chodzi o dzisiejszy negatyw, który nie jest opisowy. Z poprzednim też nic nie zrobisz moim zdaniem. W sądzie to nie Twoje dowody będą się liczyły, tylko kupujący udowodni, że mu nie działało, a pewnie znajdzie przynajmniej 10 sposobów aby to zrobić 🙂
Po pierwsze Allegro ma dane kupującego bo weryfikują Ty dostałeś adres dostawy, sprawa w sądzie jak założysz allegro będzie musiało je udostępnić, adwokat już to pociągnie, tylko czy jest sens 😞
Odpisz na spokojnie na niego, i tak za rok zniknie 😉
wiesz, niby wiele mi to nie zmienia przy prawie 2 tysiącach pozytywów ale jednak nie lubię jak ktoś coś robi na złość kiedy nawet się z tobą nie kontaktował. Jestem zdania, że jeżeli możesz takiemu kupującemu uprzykrzyć życie to trzeba to zrobić dla zasady, żeby nie robił takich psikusów innym sprzedającym.