Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam. Klient zakupił produkty po czym ich nawet nie odebrał. Paczka wróciła zrobiłem zwrotu środku i otrzymałem negatywny komentarz. Co więcej klient nie odbiera telefonu. Co zrobić?
Odebranie przesyłki nie jest warunkiem wystawienia oceny. Mogą być ku temu powody i bez odbioru paczki. Jeśli komentarz narusza zasady Allegro, poproś o jego usunięcie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272&subjectId=0047464a-5...
Przyzwyczaić się. To Allegro, gdzie kupujący ma taki status, jak krowy w Indiach.
Przesyłka wysłana w terminie do tego bez problemu zrobiłem zwrot środków.
Czy allegro może go usunąć?
Do tego brak kontaktu z kupujący.
Masz wyżej link, zapytaj Allegro, czy może go usunąć.
Napisałem właśnie. A jak myślicie jest na to szansa czy nie?
@peper19_2006 Ta powyżej się z ciebie "nabija" Allegro nie usuwa komentarzy, są one subiektywną oceną kupującego, jedynie jeśli są obraźliwe.Ale próbuj, życzę powodzenia.
jeżeli faktycznie nie doszło do transakcji z winy kupującego to administrator usunie ocenę , miałem parę takich sytuacji i usuwali .
Moim zdaniem szansy nie ma. Nie wiem skąd biorą się tacy kosmici, ale przerabiałem identyczną sytuację około dwa lata temu. Dostarczyłem allegro numer przesyłki, zrzuty ekranu z systemu śledzenia, informację, że przesyłka była awizowana mailowo, smsowo, były próby doręczenia. Klient nie odbiera telefonu, nie odpisuje na maile i smsy. Stanowisko allegro - ma do tego prawo. Prawo do oceny towaru, którego nie widział, prawo do oceny czasu wysyłki (wtedy jeszcze klient mógł ocenić czas wysyłki nawet jeżeli przesyłka została wysłana tego samego dnia) i obsługę kupującego. Wszystko po 1 gwiazdce, a zamówienie wysłane tego samego dnia. Prawdopodobnie konkurencja, albo ktoś, komu się po prostu bardzo nudzi. Na pomoc allegro nie ma co liczyć. Oni są dojarką, a my krowami.
po co zwróciłeś środki jak Kupujący nie odstąpił od umowy?
Dlatego ja nigdy w takiej sytuacji, nie zwracam środków z własnej inicjatywy. Odkładam towar i przez 2 lata leży, czyli okres gdy może klient złożyć reklamację
@peper19_2006 A w jaki sposób Kupujacy odstąpił od umowy? Bo czytania w myślach ustawa nie uwzględnia....
Normalka - ten karkołomny portal i ludzie go prowadzący mają to w d....
Miałam podobną sytuację, to mi kmioty odpisały:
"Zgodnie z zasadami Kupujący ma prawo do wystawienia opinii do oferty od momentu potwierdzenia chęci zawarcia transakcji, niezależnie od jej dalszej finalizacji"
Mają ciebie gdzieś, ważne że prowizja pobrana 😉
Jestem ciekawy czy "all" automatycznie oddał prowizję bo przecież anulowana sprzedaż = zwrot kosztów za sprzedaż. Mam rację ?
@megii_ss tu mieli rację - ale opinia o transakcji musi odzwierciedlać jej rzeczywisty przebieg
a nie zawierać kłamstwa - i o tym jakoś serwis zapomina