Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej wszystkim,
mam sytuację, w której klient podał błędny adres dostawy za granicę. DPD próbowało doręczyć przesyłkę, ale wróciła do mnie po kilku próbach (błędny adres).
Mimo to kupujący wystawił mi negatywny komentarz, zarzucając brak dostawy.
Złożyłem już wniosek do Allegro o jego usunięcie, powołując się na §9 ust. 5 regulaminu (okoliczności niezależne od sprzedającego).
Czy ktoś z Was miał podobną sytuację? Czy Allegro faktycznie usuwa takie komentarze, jeśli wina leży po stronie kupującego?
Dzięki za wszelkie wskazówki!
@8duszek8 tego komentarza na pewno nie usuną, jak jest pierwszy w ciągu ostatnich 30 dni, to nie zalicza się do statystyk, a jeśli kolejny, to możesz jedynie poprosić o usunięcie opinii ze statystyk, ale sam komentarz pozostanie
@RED a i owszem, czasem się zdarza, że usuną, ale kupujący ma możliwość ponownego wystawienia komentarza😉 i wówczas się zastanowi co napisze i zapewniam Cię, że będzie to kolejny negatyw którego nie usuną😞
Kryteria usuwania takich wpisów powinny być jasne i rzetelne, a nie są -serwis sobie sam usuwa
komentarze na swoich kontach i ich nie blokuje jak innych sprzedawców
przykład konto allegro: AllegroRetail
10% usuniętych negatywów przez serwis
i co nagle były niezgodne z regulaminem, a np: kłamstwa u mnie w komentarzach czy u @8duszek8 są zgodne z regulaminem?
lub innych komentarze negatywne za złe działanie allegro też są zgodne z regulaminem?
czy inny sprzedawca po takich akcjach mógłby tutaj jeszcze sprzedawać?
cyt:
"Bardzo nie polecam. Po pierwsze hulajnoga przyszła uszkodzona, mimo nienaruszonego opakowania. Była rdza, rysy, rozwalony hamulec i braki niektórych części. Sprzedający zgodził się na obniżenie ceny przedmiotu, po czym nie wysłał zwrotu pieniędzy. Interwencje allegro poskutkowało po ponad miesiącu zwodzenia mnie, że pieniądze już są wysłane. Otrzymała zwrot dzięki ochronie allegro. Nie polecam "
"Nie polecam. Pieniądze odzyskane dzięki Allegro Project. Trzymać się z daleka. "
"W dniu 07.07.25 kupiłam 4 op. żwirku Biokats. W dniu 10.07.25dostałam 3op. Reklamowałam 2* u sprzedajacego który miał wyjaśnić sprawę. (w magazynie się nie zgadzało). W dniu 22.07.25 poprosiłam o pomoc Allegro bo nie miałam i nie mam żwirku ani zwrotu pieniędzy. Niestety sprzedający pomimo ponagleń Allegro nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań pisząc cały czas o wyjaśnieniu sprawy. Jest to gra na zwlokę może są jeszcze inni klienci rozgoryczeni w ten sposób. Sprzedający kłamie. Ostrzegam"
Tam było jednak inaczej bo ktoś napisał w komentarzu że nie dostał zwrotu pieniędzy a allegro miało wgląd w finanse i usunelo
tu allegro nie będzie wiedzieć czy kupujący podał prawdziwy adres
Nie jest ważne czy był prawdziwy.Powinni tylko sprawdzić czy przesyłka została wysłana na prawidłowy tzn, podany przez kupującego i na tej podstawie usunąć nieprawdziwy komentarz.