Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich.
Negatyw, za to, że produkt wystawiony przez nas, był źle przypisany po kodzie EAN z produktem w katalogu Allegro. Z racji tego, iż w aplikacji mobilnej allegro, wyświetlana jest nazwa produktu allegro, klient domagał się kolejnego opakowania karmy. Bo jak stwierdził, tytuł i opis aukcji mówi o 2x3kg opakowaniach. Zgłosiłem wczoraj błąd produktu. Dzisiaj zostało to poprawione. Nasz tytuł aukcji i opis jest prawidłowy i tak zostało zrealizowane zamówienie. Klient zamówił, opłacił jedno opakowanie, i takie otrzymał. Po kilku próbach wytłumaczenia mu całej sytuacji, wystawił negatywną ocenę transakcji. Prosiłem allegro o usunięcie negatywnej opinii, no ale jak to z allegro, to mój błąd i tyle. Mają rację?
90% wystawianych aukcji, przypisywana jest z automatu do produktu w katalogu Allegro. Zdarzają się często błędy, ale żeby winić sprzedawcę za tytuł i parametry produktu Allegro??
Kupujący nie przystał na propozycję zwrotu towaru.
Pozdrawiam
@la_nika Mogę Cię poprosić o wzór emaila/komunikatu który otrzymuje Sprzedający o zmianie w podpięciu / zmianie głownego produktu w czasie trwania aukcji? Bo w momencie tworzenia było wszystko ok.
Dzień dobry Pani Moniko @la_nika .
Tego nie można porównać z rozżaleniem, ale z bezsilnością wobec portalu Allegro. Jako sprzedawca staram się wywiązać z zawartej umowy. I jak do tej pory, wydawało mi się, że robię wszystko OK. Jednak brak odpowiedzialności serwisu za swoje błędy, powoduje tylko nie chęć do dalszej współpracy. Konsultant allegro głuchy na jakiekolwiek argumenty, on ma rację i koniec. Wmawianie na siłę mojej winy i brak logicznego myślenia z jego strony. Kto tam jest zatrudniany??
Tak jak napisał @RED serwis allegro, przyczynił się do tego, że klient poczuł się oszukany, wyświetlając nazwę produktu z ich katalogu w aplikacji mobilnej. A odpowiedzialność zrzucana jest na sprzedawcę za ten fakt.
A @k_owczarek1 na to : produktyzacja to moje hobby i cieszę się że działa super 🤣😂