Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór, bardzo proszę o pomoc w sprawie rozwiązania konfliktowej sytuacji. Klientka zamówiła w dniu dzisiejszym plecak na naszej aukcji. Wybrała sposób dostawy-paczkomat InPost. Zamówienie zostało złożone o godz.12:52, produkt zgodnie z informacją został przygotowany do wysyłki w dniu jutrzejszym. Klientka stwierdziła, że została oszukana, ponieważ przeczytała, że jeśli zamówi do godz.13-tej to plecak zostanie od razu wysłany, muszę jednak zaznaczyć, że informacja dotyczy wyboru Kuriera Poczty Polskiej oraz UPS., przy wyborze InPost, klientka nie mogła otrzymać takiej informacji. Mimo tego, że klientka nie otrzymała jeszcze produktu, otrzymaliśmy negatywną ocenę, odjęte zostały gwiazdki we wszystkich kategoriach.
@NEWLINE1 życie 😄 na allegro nie licz, dogadaj się z kupującym, pozwij go a dodatkowo napisz do UOKiK na kulawy system ocen subiektywnych które wpływają na sprzedaż 😞
Właśnie wcześniej zwróciłam się z tym problemem do Allegro, dostałam odpowiedź, że mam się sama porozumieć z kupującym.
Winił bym tego co wprowadza kupujących w błąd.