Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, klient wystawił bardzo negatywną ocenę produktu. Sprzedaję maseczki w czterech rozmiarach i prawdopodobnie Pan kupił sobie wersję damską zamiast męskiej i mu się gumki za bardzo naciągnęły. Akurat oferta zgłoszona została do kampanii hit i wygląda na to, że negatywna ocena ma wpływ na sprzedaż. Gdyby to był zwykły komentarz, można by na niego odpowiedzieć, ale to tylko anonimowa opinia o produkcie, więc się tylko domyślam, kto to może być. Oczywiście, klient nie skorzystał z prawa do zwrotu. Czy mogę coś zrobić z tym? To trochę nieuczciwe, że Allegro nie ujawnia autorów tych komentarzy. Kupującym wszystko wolno.
Pozdrawiam
Pisz do nich ,bierzesz udział w promowanej przez nich kampanii hit ,która w tym momencie zjechała ci reputację (twojego produktu) niech ustosunkują się w tym temacie.Sami dali kupującym oręż do walki ze sprzedawcami to niech teraz bronią tych co na nich pracują.
@Artet202 Przy ocenie produktu masz odnośnik "zgłoś naruszenie zasad", poza tym możesz w sprawie usunięcia pisać przez ten sam formularz, który służy do zgłaszania komentarzy wystawianych sprzedawcom; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272 Moim zdaniem, jeśli ocena nie jest sprzeczna z regulaminem, nie zostanie usunięta.