Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Serdecznie! Od ponad roku działam na allegro. Od ponad roku korzystam z allegro i kilka razy zdarzyło mi się mieć problemy z kupującymi jednak koniec końców zawsze można było dojść do porozumienia. Niestety ostatnio miałem sytuację w której moja pracownica nie wysłała jednej książki Pani. Zwróciła natomiast od razu pieniądzę za tę książkę oraz napisała powód gdzie powinna najpierw zadzwonić i zapytać czy jest nadal zainteresowana kupnem. Pani wystawiła 1 gwiazdkę oraz zrugała mnie, że jestem nierzetelnym sprzedawcom który nie wysyła kompletnych zamówień. Rozwinęła się dyskusja która Pani sama utworzyła i niestety nie dało się dojść z nią do porozumienia. z oceny 5/5 przy 230 ocenach pozytywnych i 0 negatywnych nagle mam średnią 4,76 i utratę statusu super sprzedawcy. Nie da się tego w jakikolwiek sposób naprawić? To jest chore...
Jak sam nie dojdziesz do porozumienia z "trudnym klientem" to allegro Ci nie pomorze . Regulamin daje taką możliwość zwaną "subiektywną oceną" klientom do wyrażania swoich odczuć ,czasem słusznych ale częściej fanaberii lub chęci wymuszenia czegoś na sprzedawcy.
@MarSeller1 "...napisała powód gdzie powinna najpierw zadzwonić i zapytać czy jest nadal zainteresowana kupnem."
Tak, to jest chore....
Chyba nie rozumiesz zasad, kto jest sprzedającym i że sprzedający ma określone obowiązki. Czy również uważasz że kupująca powinna zająć się najpierw wydrukowaniem nakładu, abyś ty mogła wygodnie sprzedawać kolejne egzemplarze?
To tak na marginesie, bo oczywiście nie znam całości, więc może to zajście miało całkiem inny przebieg... ??
@MarSeller1 zależy co napisała w negatywie, bo jak coś co nie zgodne z prawdą to możesz kupującą przeczołgać w sądzie
@MarSeller1 doszkol pracowników bo pójdziesz z torbami 😞 Wina po Twojej stronie więc jak się nie dogadasz będzie po jakości 😞