Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Bardzo proszę o informacje od Sprzedających bo być może mieli taką sytuację jak ja.
Klient zamówił sobie produkt, który został nadany w należyty sposób tj. zgodnie z terminami, opisem itp.
Po 9 dniach od dostarczenia paczki otrzymałem informację iż paczka jest zniszczona.
Jak wiadomo na spisanie protokołu szkody do podstawy reklamowania paczek w Inposcie jest 7 dni, dlatego też napisałem do Klienta aby udał się do placówki Inpostu w celu spisania takiego protokołu, jako odbiorca ma do tego możliwości jaki również zgłosił to do kuriera w dniu odbioru paczki iż jest uszkodzona na co ten powiedział że to sprzedawca ma obowiązek reklamowania paczki.
Aktualnie jest blisko 2 msc po dostarczeniu paczki, negatywna opinia widnieje a możliwości reklamowania paczki brak. Allegro nie usunie negatywnej opinii ponieważ nie podchodzi pod kryteria regulaminu.
Czy ktoś z was miał taką sytuację, jak zaradzić, jak usunąć?
Swoją drogą zapytałem Allegro czy usuną opinie odnośnie zniszczonej paczki kiedy dostane negatywną opinie po 90 dniach od zamówienia, nie usuną 😄 Absurd totalny
Komentarz nie narusza zasad Allegro, nie może być usunięty. Sprzedawca odpowiada względem konsumenta za uszkodzenia towaru w transporcie, a sporządzenie protokołu nie jest obowiązkowe i nie można być wymagane przez sprzedającego. Kupujący reklamuje uszkodzoną przesyłkę u sprzedawcy.
"Listy ekonomiczne są nierejestrowane, w przypadku niedostarczenia nie ponosimy odpowiedzialności za jego zgubę."
Powyższy zapis jest niezgodny z prawem, powinieneś go usunąć ze wszystkich ofert.
Dla Allegro protokół nie jest wymagany, dla Inpostu już niestety tak.
Wielokrotnie reklamacje były z miejsca zakończone z powodu braku protokołu, w ten sposób łatwo narobić sobie strat patrząc na to w jaki sposób kurierzy obchodzą się z paczkami, dzięki protokołowi byłbym w stanie reklamować paczkę z myślą o pozytywnym skutku co w dalszej drodze dałoby pieniądze na domówienie uszkodzonego produktu dla Klienta, a straty poniosła by jedynie firma kurierska która zniszczyła paczkę.
Swoją drogą dodam iż gdzieś widziałem zasady bezpiecznego pakowania paczek stworzone przez Inpost, pomimo takiego pakowania i tak reklamacja się zdarzyła więc gdzieś coś poszło nie tak..
Jakieś pomysły co z tym zrobić?
Nie dla Allegro protokół nie jest wymagany, tylko zgodnie z prawem sprzedawca nie może wymagać takiego protokołu od konsumenta i warunkować możliwości złożenia reklamacji od jego sporządzenia.
Jednak Inpost wymaga tego od Sprzedawcy, a można to podpiąć jako Inpost (sprzedawca) , ja (konsument)
Nie. Konsument o osoba prywatna dokonująca zakupu w firmie. InPost i Ty to dwie firmy.
@xyz96 Zgadza się, jednak sporządzenie protokołu leży również w interesie Kupującego. Sprzedawca może oddalić roszczenie z tytułu rękojmi odnośnie zniszczonej przesyłki poprzez przedstawienie potwierdzenia odbioru tejże bez żadnych zastrzeżeń. Czyli brak istnienia wady w chwili wydania. Wszystko zależy oczywiście od rodzaju i skali uszkodzeń.