Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący wystawił mi negatywny komentarz. Zakupił osłonę silnika do Forda Fiesta, cytuję komentarz : "Nie pasuje do do ecoobost 1.0 ford Puma!!!" . Pytanie czy i ewentualnie co mogę zrobić aby ten bezsensowny tekst zniknął z mojego panelu. Klient nie odpowiada na wiadomości oraz wezwania Allegro, konsultant nie jest w stanie mi pomóc.
@KMR-AUTO a osłona powinna pasować do tego modelu?
Bez dobrej woli kupującego i o ile osłona faktycznie pasuje to tylko możesz wejść na drogę sadową ze względu na nieprawdziwe stwierdzenie.
Najgorsze jest to że tytuł aukcji jest taki : " Osłona silnika FIESTA MK8 l1bg-6a949-aa" w samej aukcji brak informacji o zastosowaniu w innym pojeździe. Nie do końca rozumiem mogę kupić lampki choinkowe i napisać komentarz nie świecą w samochodzie.
@Client:44052296 No właśnie problem w tym ze stwierdzenie jest nielogiczne ale PRAWDZIWE. Był sprzedawany przedmiot do Fiesty a pretensje są że nie pasuje do Pumy. Zestaw standard - kupujący nie potrafi czytać ze zrozumieniem. Ale stwierdzenie jest prawdziwe. Była chyba tu kiedyś opisywana podobna sytuacja i allegro nic z tym nie zrobiło. Tak jak byś kupił rower i napisał komentarz "nie dostałem siekiery". No nie dostałeś bo kupiłeś rower - ale stwierdzenie jest prawdziwe....