Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, trafił mi się pewien kupujący który kupił u mnie pompę do kompresora i tego samego dnia co odebrał od kuriera dzwonił z pretensjami, że towar jest niezgodny z opisem itp. Dodam tylko, że pompa do kompresora jest sprzedawana u mnie na allegro od paru lat i nikt nigdy nie miał co do niej zastrzeżeń do momentu zakupu jej przez kupującego o którym mowa. Pierwsze co powiedziałem kupującemu to, że ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny i jeśli wyraża taka chęć to ja w tym momencie zlecam kuriera i pompa tego samego dnia została zabrana od klienta. Po ok miesiącu dostaje negatywny komentarz "Towar całkowicie niezgodny z opisem i parametrami podanymi na aukcji. Próba sprzedania najtańszej Chińszczyzny pod markowaniem premium, u konkurencji można kupić ten sam chiński szajs za co najmniej polowe ceny. Nie polecam. Nie mila obsluga. Omijajcie szerokim łukiem." Czy jest jakaś szansa coś z tym zrobić? wysłałem prośbę do kupującego o usunięcie komentarza ale powiedział, że nie usunie allegro ma mnie gdzieś a uważam, że trafiłem na kupującego który się wyżył i wystawił negatywna opinie nie słusznie.
Allegro Ci niestety tego nie usunie, komentarz nie narusza zasad. Jeśli kupujący też odmawia, to komentarz pozostanie.
Jedyne, co możesz zrobić, to podać klienta do sądu, albowiem wyłącznie na tej podstawie Allegtro może usunąć komentarz. W sumie to taki komentarz wpływa na wizerunek firmy, więc niby jakieś szanse masz.
Idź do sądu, kupujący cię oczernia, a jeśli to co napisał to kłamstwa, za to podwójnie dostanie.
Pobaw się w eSąd. Nie pozwalaj w komentarzu na psucie dobrego wizerunku firmy.. 😐
O, drugi RED.
uczciwość najważniejsza, nie klientodupolizostwo 🙂
@xyz96, a w jaki sposób ty pomogłeś w tym temacie? jakby to kupujący był w potrzebie to byś odwalił miliard przepisów przeciwko sprzedającemu. Za każdy komentarz klientodupolizny płacą 10zł?
55.30
Nic dziwnego, że jeździsz na Biegun Północny! 😄 #Wycieczki #Zdjęcia
@Kupczyk-Kielce sąd sądem, ale odpowiedz przede wszystkim rzeczowo i konkretnie na ten komentarz, tak, żeby czytający (potencjalny klient) widział, że byłeś w porządku i chciałeś rozwiązać wyimaginowany problem klienta. Często sensowne odpowiedzi potrafią ośmieszyć wystawiającego komentarz i pokazać, że to jakiś awanturnik.
Niestety nie mamy wpływu na tego typu komentarze. Ludzi z problemami psychicznymi jest bardzo dużo na świecie. Nigdy nie wiesz kto u Ciebie kupuje.
Niestety, jak to było 100 razy mówione, allegro kładzie laskę na sprzedawców, jeśli chodzi o negatywy i zwroty prowizji ( tutaj to juz jawnie dopuszczają się wyłudzeń ). U mnie tydzień temu jeden czubek kupił dwie te same rzeczy zapłacił za jedną, wydzwaniał i darł mordę przez cały weekend, a potem wystawił negatywy, bo za długo czekał ( towar wysłany terminowo wg opisu aukcji ). Negatyw za niezapłacona rzecz usunęli, a drugi zostawili, bo to, cytuję "ocena transakcji". Zwrotu prowizji za niezapłaconą rzecz nie przyznali.
@Kupczyk-Kielce Jeżeli kupujący cię obraził to możesz iść do sądu Allegro nic z tym nie zrobi