Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam . Opiszę sprawę : Pni zakupiła 1 zaczep do odkurzacza list polecony - pocztą . Zapakowane , wylane po 8 dniach negatyw . Fakt jest taki , że Pani dostała inny zaczep niż zamawiała. Tak wiem moja wina . Ale zadziwia mnie fakt takiej złośliwości ludzkiej . Nie można zadzwonić, napisać, zapytać ja naprawdę nawet nie byłam świadoma że taki błąd zrobiłam . Ale żeby było zabawnie w tym wszystkim to ,to że Pani jest radcą prawnym . I tak myślę , że w życiu takich ludzi nie ma miejsca na pomyłkę i chyba stąd ta złośliwość . Zaraz po komentarzu napisałam wiadomość z przeprosinami i że niezwłocznie wyślę prawidłowy uchwyt ale już brak jakiejkolwiek odpowiedzi
czego oczekujesz? ktoś tu zmieni zachowania ludzkie? długo czekała, dostała nie ten towar, wystawiła ci negatywa, napisałaś? a nie można było zadzwonić? w takich sytuacjach dzwonisz, przepraszasz, zaproponuj jakiegoś gratisa i po sprawie, większość ludzi gdy dostaną telefon tym bardziej grzeczny, miękną i po ludzku starają się to zmienić, przynajmniej większość, wszystko można odkręcić, dzwonisz, nie piszesz.
Postaw się na miejscu kupującego i wtedy podejdź do tematu.
Kupujący zakupił towar, czekał na wysyłkę 9 dni (lub więcej), i jeszcze otrzymał inny przedmiot.
Więc nie dziw się, że masz taki komentarz,
Sluchajcie:
wysłane po 8 dniach, negatyw
wyslane, po 8 dniach negatyw
taka rolę pełni interpunkcja w zdaniu. Nie wiemy co tu chciał powiedzieć autor
Niestety geniuszem z języka polskiego nie jestem . Dziękuję za podpowiedź w pisaniu .
@DoReMa Nie trzeba być geniuszem, ale trzeba pisać tak, żeby czytający zrozumiał:
"Zapakowane , wylane po 8 dniach negatyw"
Rozumiem, że nic się nie wylało, lecz zostało wysłane, natomiast nie rozumiem, jakiego komentarza się spodziewasz, jeśli zamówienie zostało wysłane po 8 dniach...
Pani kupiła w sobotę , wysłane w poniedziałek . Poczta paczkę dostarczyła po tak długim czasie. Nie ma wpływu na to jaką klient wybiera opcję dostawy i jak długo idzie przesyłka. Ja piszę o innej sprawie a temat widzę ciekawy . „ Brak przecinka , nie w tym miejscu , interpunkcja „ . Dziękuję za rady, będę się dokształcać . Świta byłby inny, jakby każdy był geniuszem . Pozdrawiam
@DoReMa Gdyby przecinek był, to byłoby jasne, że "po 8 dniach negatyw", a nie "wysłane po 8 dniach".
Masz wpływ na to, jakie formy dostawy udostępniasz, a polecony jest najgorszą, zaraz po Allegro One formą dostawy.
Właśnie próbuje to zrozumieć . 25 lat w handlu w tym 20 na etacie u kogoś, wiem dokładnie jacy potrafią być klienci . Patrząc na to z drugiej strony też jestem klientem . Robię co dzień zakupy , też kupuje przez internet , pojawiały się pomyłki po stronie sprzedawców ale jakoś nigdy nie wpadłam na to żeby od razu startować z negatywnym komentarzem . Po prostu trzeba się bardziej rozumieć i szanować bo to zawsze idzie w dwie strony .
@DoReMa zawyczaj ci co robią takie problemy nigdy nie pracowali w handlu 😉 więc musisz ich zrozumieć, chciała listem poleconym to oczekiwała, że na drugi dzień będzie ?