anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie dochodzą do mnie imformacje o wpłacie kupującego

MAMY ROZWIĄZANIE!
Micha3l94
#8 Zapaleniec#

Dzien Dorby

Nagle znikły mi informacje o wpłacie kupujacego na email,nie wiem gdzie to ustawić.

Prosze o pomoc

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
Micha3l94
#8 Zapaleniec#

Mam wszystko zaznaczone,dalej nic nie dochodzi.

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

Upewnij się, że sprawdzasz maila przypisanego do odpowiedniego konta.

oznacz moderatorów
Micha3l94
#8 Zapaleniec#

Tak to jest to konto,z którego nie dochodzą emaile,zresetowałem wszystkie rubryki,dalej nic.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Micha3l94 czy sprawdzałeś foldery spam, powiadomienia lub inne? Jeśli tak i nie ma tam tych  powiadomień, podaj mi proszę przykładowy numer zamówienia, sprawdzimy tę sytuację. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Micha3l94
#8 Zapaleniec#

Numer zamówienia

4cd29430-dd04-11ed-93cc-65a15e92a638

oznacz moderatorów
Micha3l94
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Micha3l94 powiadomienia po wpłacie od kupującego należy włączyć w ustawieniach wypłat. Sprawdziliśmy Twoje konto i w tej chwili jest niezweryfikowane u operatorów płatności, więc najpierw musisz tę konfigurację przejść, by móc takie powiadomienia włączyć. Zrobisz to w tej zakładce.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Micha3l94
#8 Zapaleniec#

Bardzo ,dziękuje za pomoc

oznacz moderatorów