Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z wiadomościami wysyłanymi do opiekunów. Wysyłam wiadomości na maila @allegro.pl i wiadomości nie dochodzą. Jestem pewien bo zdzwaniałem się z opiekunem i sprawdzaliśmy. Do SPAM nic nie wpada. Skrzynki mamy w Google Workspace.
Najlepsze, że innym osobom z organizacji maila normalnie działają, tylko u mnie jest wspomniany problem.
@cozmo-c1, czy dotyczy to adresu mejlowego na skrzynce interia.pl, który podałeś w danych konta na Allegro?
Nie nie, piszę z priv konta. A problem dotyczy firmowe konta w innej domenie. Jeśli dostałbym maila do wyślę adres o który chodzi 🙂
@cozmo-c1, możesz wysłać ten adres na spolecznosc@allegro.pl? 🙂
Wiadomość z opisem sytuacji wysłana.
@cozmo-c1, dziękuję, potwierdzam jej otrzymanie. Dasz jeszcze znać, w jakim okresie mejle nie dochodziły?
od 5 maja do teraz.
@cozmo-c1, otrzymałam informację, że niektóre mejle zostały automatycznie uznane za SPAM. Z kolei mejl, który wysłałeś 14.09 o 11:56, dotarł prawidłowo. Od 16.08 do 14.09 mamy zarejestrowane tylko 4 mejle. Czy mogło ich być więcej?
Łącznie było 6 wiadomości. Teraz na dniach były dwa maile.
A wiadomo było jaki powód był uznania jako spam? Bo z tego co patrzę to był sam tekst bez linków czy grafik.
I jak, uda się odspamować mojego maila? 🙂
Chybam że już zostało to zmienione.
@cozmo-c1, ciężko nam powiedzieć, z jakiego powodu mechanizmy Google uznały te wiadomości za spam. W tej sytuacji możemy zarekomendować Ci ten artykuł, a konkretnie sekcję "Action external senders can take". Z tego samego linku powinny skorzystać osoby, które nie otrzymywały od Ciebie wiadomości (sekcja "Actions all users should take"). Dodatkowo można skonfigurować gmaila u siebie tak, aby wiadomości w folderze SPAM pojawiały się w skrzynce odbiorczej jako nieprzeczytane (settting -> labels) - łatwiej je wtedy znaleźć. 🙂