Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:109587513 Cześć. 🙂 Czy kontaktowałeś się w tej sprawie ze sprzedającym?
Jak minął czas to otwórz dyskusję i tam wyjaśnij sprawę, sprzedajacy ma 24godz na odpowiedź, na zwykłym allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa na AL: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Jak odnieść się do takiego kupującego? A może nie minął jeszcze termin na wysłania przesyłki? Jaki termin wysłania podał sprzedający w zakładce "Dostawa"? Przecież najpierw sprawdzamy śledzenie przesyłki, sprawdzamy czy została wysłana i gdzie się znajduje, później ewentualnie kontaktujemy się ze sprzedającym lub zgłaszamy problem z poziomu konta zakupowego a nie na ogólnym forum piszemy "nie dostałem przesyłki" bez żadnych szczegółów.
@Client:109587513 Widocznie nie zasłużyłeś🤣