Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , też wam nie działa doładowanie w managerze paczek ? Przekroczony limit oczekiwania @InPost
Mam to samo.
Też nie mogę doładować
Dzwoniłem do InPostu i powiedzieli że maja takie zgłoszenia i już ponoć działają by rozwiązać problem .
Dzwoniłem o 10:15
U mnie już działa
Informujemy, że w dniu dzisiejszym zaobserwowaliśmy chwilowe utrudnienia związane z płatnościami. Na bieżąco weryfikujemy zaistniałą sytuację.
Aktualnie utrudnienia nie powinny już występować.
W przypadku dalszych pytań bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez wiadomość na pomoc@inpost.pl bądź skontaktowanie się z Infolinią InPost pod numerami: +48 722 444 000 lub +48 746 600 000.
Przepraszamy za powstałe niedogodności.