Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Niestety muszę korzystać ze starego formularza który działa wyśmienicie. Podjąłem kolejną próbę generowania etykiety DPD i za każdym razem to samo z podjazdem kuriera niezależnie od wyboru następnego dnia i każdego przedziału godziny wyskakuje piękny komunikat: Nie można zamówić podjazdu dla wybranej paczki:Odbiór w godzinach (tutaj przedział godzin wszystkich) jest niedostępny. O co chodzi stary formularz generuje wybiera godziny itp. działa niezawodnie. To nowe to bubel. Co z tym zrobić jak nadać paczkę.
@braniek2 bardzo mi przykro, że napotkałeś taki problem w nowym formularzu. Zgłosiłam go do odpowiedniego zespołu. Będziemy pracować nad rozwiązaniem. Na razie poproszę Cię o korzystanie ze starego formularza.
@braniek2 aby móc rozwiązać Twój problem potrzebujemy jeszcze kilka informacji. Napisz proszę na jakim koncie sprzedajesz (ponieważ widzę, że to, z którego piszesz jest kontem zwykłym) oraz podeślij proszę zrzuty ekranu z tym komunikatem oraz numer zamówienia, dla którego próbujesz wygenerować etykietę. Jeżeli nie chcesz dzielić się tymi informacjami na forum, bardzo proszę podeślij je na adres spolecznosc@allegro.pl.
Wysłałem szczegóły na mail. Jak będzie to tak działać to jak wysyłać przesyłki gdy będzie to obowiązkowe w nowym formularzu - problem nie jest od wczoraj pierwszy raz próbowałem 2 tygodnie temu i cały czas to samo - pierwsza myśl że to wina DPD ale tak nie jest,.
@braniek2 nie otrzymałam od Ciebie żadnej wiadomości, sprawdziłam też folder spam. Czy możesz wysłać tą wiadomość ponownie? Adres to: spolecznosc@allegro.pl być może wkradła się literówka w adresie e-mail?
@la_nika ok poszło jeszcze raz
@braniek2 sprawdziliśmy to i dla podanych przez Ciebie zamówień w ogóle nie widzimy próby złożenia przesyłki z zamówieniem podjazdu, czy na pewno problem pojawił się przy wskazanych zamówieniach?
Nie widzimy też wywołania usługi zwracającej propozycje czasu podjazdu, dlatego czy możesz podesłać jeszcze jeden zrzut z widocznym adresem url to pozwoli zweryfikować tą kwestię.
@la_nikaTak to były te zamówienia. Screenów z całego okna nie ma więc nie podeślę adresów. Może przy kolejnym nadaniu lecz nie tak prędko bo nie mam wystawionego towaru. Problem na pewno istnieje bo to nie tylko przy tych zamówieniach tak było lecz wcześniej i zawsze byłem zmuszony korzystać ze starego sposobu nadawania. Nie zwracałem na to uwagi do momentu gdy padło info, że to ma być obowiązkowy panel nadawczy w którym nie idzie zamówić podjazdu kuriera co mnie zmartwiło bo wożenie paczek do punktu nie wchodzi w grę. I jeszcze jedno nie jest to wina komputera przeglądarki bo próby były na innym komputerze.
@la_nika Witam. Problem dalej nierozwiązany ciągle to samo nie można zamówić podjazdu kuriera niezależnie od wybranej godziny. Wyskakuje błąd co więcej generuje się NUMER PACZKI w zamówieniach (patrz screen) mimo iż nie zamówiło kuriera i nie było możliwości druku etykiety. NUMER ZAMÓWIENIA: 44cf83f1-7eba-11ec-b5c9-250ce13a71b1
@braniek2 dziękuję za zrzuty! Konsultuję to i zostałam poproszona, żeby jeszcze zapytać Cię o której mniej więcej te zrzuty zostały zrobione? Zdaję sobie sprawę, że proszę Cię wciąż o kolejne informacje, nie proponując rozwiązania, ale to pozwoli znaleźć przyczynę problemu (i naprawić błąd) osobom z działu technicznego.
@la_nikaZrzuty wykonane 26 stycznia , między 22:00 - 22:10