Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
niestety od dnia wczorajszego mamy problem z szybką rejestracją konta firmowego. Główne konto to to z którego piszę. Natomiast przy próbie rejestracji kolejnego konta, wypełnieniu wszystkich pól poprawnie i kliknięciu szybka rejestracja przechodzi automatycznie do strony logowania bez żadnej informacji po drodze o poprawnej rejestracji. Na adres e-mail również nie przychodzi żadna wiadomość.
Testowane na różnych przeglądarkach, urządzeniach jak i wykorzystując dwa niezależne łącza internetowe.
Proszę o pomoc, aby uniknąć standardowej rejestracji i przechodzenia pełnego procesu rejestracji.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Pozdrawiam
@phugastrocentrum Czy możesz podesłać mi krótki film, który będzie przedstawiał tę sytuację oraz podać mi login lub adres mailowy tego drugiego konta? Najlepiej od razu na adres spolecznosc@allegro.pl, tak będzie najłatwiej.
Wysłałem e-mail z filmikiem na którym również będą znajdować się login i e-mail, na który próbujemy założyć dodatkowe konto.
Pozdrawiam
@phugastrocentrum Bardzo pięknie dziękuję, otrzymałam Twoją wiadomość i przesłałam ją już do zespołu technicznego z prośbą o sprawdzenie. Gdy tylko dostanę informacje w Twojej sprawie, wrócę tutaj do Ciebie.
@phugastrocentrum nie znaleźliśmy tutaj żadnych błędów. Przed kliknięciem w SZYBKA REJESTRACJA widoczna jest informacja "Skorzystaj z szybkiej rejestracji i utwórz nowe konto logując się na już istniejące konto zarejestrowane na podany NIP". Dlatego zaloguj się prosze na konto, z którego tutaj piszesz, a dopiero później dostaniesz informację o rejestracji oraz mailu.
Faktycznie, teraz działa 😉 moje niedopatrzenie 🙂
Dziękuję za pomoc.