anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie działa szybka rejestracja dodatkowego konta firmowego

MAMY ROZWIĄZANIE!
phugastrocentrum
#8 Zapaleniec#

Witam,

niestety od dnia wczorajszego mamy problem z szybką rejestracją konta firmowego. Główne konto to to z którego piszę. Natomiast przy próbie rejestracji kolejnego konta, wypełnieniu wszystkich pól poprawnie i kliknięciu szybka rejestracja przechodzi automatycznie do strony logowania bez żadnej informacji po drodze o poprawnej rejestracji. Na adres e-mail również nie przychodzi żadna wiadomość.

Testowane na różnych przeglądarkach, urządzeniach jak i wykorzystując dwa niezależne łącza internetowe.

Proszę o pomoc, aby uniknąć standardowej rejestracji i przechodzenia pełnego procesu rejestracji.

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@phugastrocentrum Czy możesz podesłać mi krótki film, który będzie przedstawiał tę sytuację oraz podać mi login lub adres mailowy tego drugiego konta? Najlepiej od razu na adres spolecznosc@allegro.pl, tak będzie najłatwiej. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
phugastrocentrum
#8 Zapaleniec#

Wysłałem e-mail z filmikiem na którym również będą znajdować się login i e-mail, na który próbujemy założyć dodatkowe konto.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@phugastrocentrum Bardzo pięknie dziękuję, otrzymałam Twoją wiadomość i przesłałam ją już do zespołu technicznego z prośbą o sprawdzenie. Gdy tylko dostanę informacje w Twojej sprawie, wrócę tutaj do Ciebie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@phugastrocentrum  nie znaleźliśmy tutaj żadnych błędów. Przed kliknięciem w SZYBKA REJESTRACJA widoczna jest informacja "Skorzystaj z szybkiej rejestracji i utwórz nowe konto logując się na już istniejące konto zarejestrowane na podany NIP".  Dlatego zaloguj się prosze na konto, z którego tutaj piszesz, a dopiero później dostaniesz informację o rejestracji oraz mailu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
phugastrocentrum
#8 Zapaleniec#

Faktycznie, teraz działa 😉 moje niedopatrzenie 🙂

Dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów