Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po kliknięciu w ZWRÓĆ WPŁATĘ pojawia się poniższe okno.
@TECH-MED_2007 Wyczyść lub zmień przeglądarkę, albo spróbuj w trybie incognito.
@TECH-MED_2007 Cześć. Zastosuj się proszę do sugestii od xyz, czyli wyczyść pliki cookies, zmień przeglądarkę lub spróbuj zwrócić wpłatę w trybie incognito. Jeśli okno z tym komunikatem pojawi się ponownie, daj proszę znać.
Niestety u mnie ten sam problem "Błąd 404" na różnych przeglądarkach itd.
To teraz standardowo - proszę o zamieszczenie zrzutu ekranu. Zgłoszę problem do działu technicznego i wrócę tu z odpowiedzią 🙂
Niestety nie pomogło.
Nasz Dział Techniczny pracuje nad rozwiązaniem problemu. Prosimy o cierpliwość 🙂
Błąd nadal występuje. Coś wiadomo kiedy będzie można normalnie pracować i zwracać środki niezwłocznie? @ko_alka
Mirek1P2 minuty temu robiłem zwrot i poszło gładko , problem musi być po Twijej stronie .Na Firefox-ie miałem kied taką sytuację , po zmianie przeglądarki sytuacja się nie powtórzyla .
Ja też jeden zrobiłam normalnie, kolejnych 3 już nie. Nie piszcie głupot, że nagle awaria jest związana z ciasteczkami bo mnie śmiech ogarnia.
@Qwin_sklep @TECH-MED_2007 @beontime problem pojawia się przy próbie wejścia na formularz zwrotu czy po zatwierdzeniu formularza?
po próbie wejścia na formularz.
Problem pojawia się jak klikam "zwróć wpłatę" 🙂 też mam ten problem, kilka zwrotów poszło a teraz już nie, wyrzuca cały czas.
po wejściu w formularz wyskakuję błąd 404
Nasz Dział Techniczny pracuje nad rozwiązaniem problemu. Prosimy o cierpliwość.
Dziękuję Wam za cierpliwość, problem został rozwiązany. Dajcie proszę znać, czy wszystko już u Was działa poprawnie. 🌼
działa 🙂