Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po raz kolejny zgłaszam ten problem. Nie importują się wszystkie zamówienia na platformę DPD poprzez import Allegro, czyli tak, jak do tego namawiacie. Nie ma znaczenia czy paczka jest pobraniowa, smartowa czy opłacona z góry - pewne się pojawiają, inne nie. Gdyby nie zakładka transakcje i możliwość eksportu pliku nie byłoby jak wygenerować etykiet (bo eksport przez zakładkę Zamówienia oczywiście nadal nie działa).
Pytanie: czy naprawicie to do 2 listopada czy zostawicie sprzedających bez narzędzia do generowania etykiet?
@Paak_Sport Konsultowałam już tę sprawę z naszym zespołem technicznym i ta sytuacja nie spowodowana błędem po stronie naszego API, dlatego przekaż proszę zgłoszenie dot. tych problemów bezpośrednio do DPD. Prawdopodobnie problem leży po stronie ich aplikacji, do której nie mamy dostępu. Jeśli stwierdzą u siebie nieprawidłowości w wymianie danych, na pewno będziemy wspólnie działać, aby rozwiązać ten problem.