Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem jako osoba prywatna swój używany ekspres do kawy. Klient odebrał przesyłkę i na drugi dzień zgłosił że ekspres przyszedł niezgodny z opisem. Przesłał mi zdjęcie że ma odłamaną tackę / windę na którą stawia się kubek. Dodatkowo o dziwo twierdził ze tej części odłamanej w ogóle nie ma. Z daleko idącej ostrożności zrobilem zdjęcia przed zapakowaniem - są zdjęcia z listem przewozowym jak robi ostatnią kawę i jak działają wszystkie funkcje, jak wygląda itp. Kupujący otworzył dyskusję allegro i otrzymał odpowiedż że może odstąpic od umowy lub zareklamowac zakup, albo żądać przeceny. Ja ze swej strony jako sprzedający poprosiłem kupującego aby zrobił zdjęcia i zgłosił reklamację do firmy kurierskiej że paczka została uszkodzona w transporcie. Prawdopodobnie kupujący nie zgłosił nic do firmy kurierskiej i jak narazie nie odesłał mi przedmiotu twierdzac że ma na to 2 tygodnie. Czekam wiec - jak powinienem postąpić ? Jak się przygotować do przyjęcia paczki i do rozliczenia się z kupującym ?
Masz dowody, że ekspres działał u ciebie i nic nie było połamane a za przesyłkę - jako osoba prywatna - odpowiadasz do momentu jej nadania - kupujący powinien zgłosić reklamację do firmy kurierskiej w ciągu 7 dni od daty odbioru.
Jako osoba prywatna nie musisz przyjmować zwrotu ale rozpatrzyć reklamację już tak.
Na rozpatrzenie reklamacji masz 14 od daty jej zgłoszenia i możesz oczekiwać odesłania towaru.
Jak masz zdjecia to odrzuc reklamacje pokazujac zdjecia w dyskusji pliki maja date i godzine wykonania zdjecia. Niech sobie reklamuje usluge doreczenia u przewoznika. Zwrotu przyjmowac nie musisz reklamacje musisz rozpatrzec w ciagu 14dni od odeslania ale nie musisz miec tego towaru u siebie by podjac decyzje.