Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
zauważyłem, że od kilku dni po wysłaniu numeru listu przewozowego do zamówienia przez API, nie można potem przez stronę Allegro zobaczyć jaki numer jest podany klientowi ani go usunąć, gdyby przez przypadek wkleił się zły.
Tak ma być?
@centrumstali_com Cześć. 🙂 Skonsultuję to dla Ciebie i wrócę z odpowiedzią. 🙂
Naprawiło się 🙂
@centrumstali_com Dziękuję, że wróciłeś do nas z informacjami 🙂
Jednak się nie naprawiło. Dalej nie wyświetla się numer przesyłki, ale tylko przy zamówieniach które mają status 'Wysłane'.
Proszę o weryfikację, czy tak ma być. Rozumiem, że nie można usunąć numeru listu dla zamówień już wysłanych, ale przydałby się przynajmniej podgląd jaki numer się przekazało
@centrumstali_com, sprawdziliśmy działanie dodawania numeru trackingowego i bez problemów udało się dodać go do zamówienia. Wyświetla się również na stronie zamówienia i można nim zarządzać. Nasi pracownicy nie widzą tu żadnego problemu. Jeśli problem się powtarza, potrzebujemy więcej konkretnych informacji. 🙂