Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
nie mogę nadać paczki za pobraniem do Czech wyskakuje mi komunikat
Przesyłka nie została zamówiona. Przekroczono czas oczekiwania na potwierdzenie zlecenia ze strony przewoźnika. Ponów operację później.
@Majsterektbg podaj numer zamówienia. To pomoże mi w weryfikacji sprawy.
nr zamówienia 53b1fa50-9777-11ef-a16e-7d69ff3d08b6
@Majsterektbg nie widzę na ten moment żadnego błędu. Wyślij proszę zrzut ekranu komunikatu, który się pojawia. To pomoże mi w weryfikacji sprawy.
paczkę próbowałam nadać najpierw z komputera potem z telefonu ,paczka przeszła , ale nigdzie nie ma etykiety jak ją nadać i jest niewidoczna w zamówionych przesyłkach. Brak przycisku do wydrukowania etykiety bądź jej pobrania.
@Majsterektbg skontaktuj się proszę z nami w tej sprawie przez formularz kontaktowy. Dodaj zrzuty ekranu, które tutaj wysłałeś.