anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę wydrukować etykiety - płatność rozpoczęta

vmshop
#7 Wielbiciel#

Klientka kupiła towar, miała problem z płatnością online - płatność wisi jako rozpoczęta. Zapłaciła w efekcie bezpośrednio na moje konto. Z tego powodu nie mogę wydrukować etykiety, bo system nie widzi takiego zamówienia.

Drogie Allegro - co mam dalej robić w takiej sytuacji? Dopuszczacie możliwość płatności na konto ale system nie jest do tego przystosowany.

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@vmshop Poproszę o numer tego zamówienia. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

vmshop
#7 Wielbiciel#

Numer aukcji: 12467330510

Identyfikator płatności: 80659ad1-159b-11ed-aca1-d5684de4f0bd

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@vmshop czyli pierwsze koty za płoty 

1. nie podawaj numeru konta klientowi bo ... bo co ? bo zapłącisz więcej za przesyłkę niż zapłacił Ci klient , odsyłaj do przelewu tradycyjnego ., a jeszcze lepiej jak klient ze smartem nie opłacil przesyłki wcale .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A to logiczne skoro płatność nie odbyła się przez AF.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@vmshop, dziękuję za numer zamówienia. 🙂 Czy korzystasz z naszego narzędzia nadawczego Wysyłam z Allegro? 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

vmshop
#7 Wielbiciel#

Nie, korzystam z managera inpost.

 

oznacz moderatorów

vmshop
#7 Wielbiciel#

Nie czekając na odpowiedź, bo chciałabym wysłać tą paczkę - chcę ręcznie wygenerować etykietę już na swój koszt ale nie da się przez Wasze przerabiane adresy email kupujących. Szkoda gadać po prostu. Jak mam to niby teraz zrobić? Czy ktoś może zmienić status płatności na zakończony?

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@vmshop, podasz numer tego zamówienia? 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

vmshop
#7 Wielbiciel#

Już podaję, przepraszam myślałam wcześniej że chodzi o numer płatności.

Numer zamówienia: 62fc4ed1-159b-11ed-b4d3-b95f42a7018b

oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

To się niestety zdarza. Ja swoim mówię, żeby albo spróbowali jeszcze raz albo na konto ale wtedy z normalną ceną paczkomatu. I powiem, ze spora część woli zapłacić normalną cenę niż się męczyć z systemem allegro. Baa ostatnio nawet trafiłam na takich co sami od razu wołają numer konta i ile za wysyłkę normalnym paczkomatem, pomimo tego że mam w aukcji na lokalnym opcję kup teraz i tańsze paczkomaty allegro. Wniosek prosty już się przejechali na wiecznych problemach z płatnościami i wolą zapłacić więcej, a bez takich stresów....  Ostatnio coraz częściej są płatności rozpoczęte. To nie tylko wina klientów, cos w samym AF kiepsko działa...

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@vmshop przykro mi, ale ponieważ wpłata nie została dokonana przez Allegro nie ma możliwości importu zamówienia, ponieważ wisi jako nieopłacone. W takiej sytuacji są dwa rozwiązania albo kupujący dopłaci za przesyłkę albo zwróci zamówienie i ponownie je kupi z płatnością przez Allegro co umożliwi wygenerowanie etykiety. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

vmshop
#7 Wielbiciel#

Czyli jednym słowem - nie zrobiliście w tej kwestii nic od dwóch lat, mimo tego że ludzie regularnie zgłaszają ten problem, a klienci nie rozumieją, że wpłata bezpośrednio na konto nie jest taka prosta jakby się mogło wydawać. 

Zostawiam więc wiadomość dla potomnych, bo z pewnością za jakiś czas pojawi się kolejne takie pytanie. Jedynym wyjściem żeby nie męczyć niewinnego klienta i załatwić sprawę szybko i sprawnie jest poniesienie większych kosztów wysyłki i nadanie paczki przy użyciu szybkich nadań InPost.

P.S. Pozostaje jeszcze jedno pytanie - co w przypadku gdy klient będzie chciał zwrócić takie zamówienie ? Też sprzedający będzie ponosił dodatkowe koszty? Bo pewnie jeżeli płatność nie odnotowana, to prawa do darmowego zwrotu tez nie ma.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@vmshop przykro mi, ale jeśli kupujący będzie chciał zwrócić zamówienie to, ponieważ nie zostało nadane metodą z Allegro (Allegro Kurier24 InPost, Allegro Paczkomaty 24/7 InPost lub Allegro miniKurier24 InPost czy w ramach przesyłki Smart!) darmowy zwrot również nie będzie możliwy. Wówczas przy zwrocie wpłaty zgodnie z ustawą powinnaś zwrócić kwotę najtańszej metody dostawy w ofercie (nie licząc darmowych przesyłek Smart!, ponieważ kupująca nie ma wykupionego Smart! więc nie mogła skorzystać z tej metody).  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów