anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę wygenerować etykiety DPD

DziuplaZZ
#2 Obserwator#

Prosiłabym o pomoc w temacie zamówienia c711b945-9559-11ef-93f4-b3cc4b613eff

Nie mogę wygenerować etykiety DPD do punktu odbioru (Komunikat: Pole "Punkt odbioru" zawiera błędne dane: Punkt odbioru nie istnieje lub nie przyjmuje nowych przesyłek).

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@DziuplaZZ przykro mi, ale nie wyszukuję takiego zamówienia. Możesz podać numer tego punktu lub prawidłowy numer zamówienia? 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

DziuplaZZ
#2 Obserwator#
dab4b750-9555-11ef-81ce-298d5167ba51
to jest właściwy nr zamówienia 
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@DziuplaZZ weryfikuję sprawę. Wrócę z informacjami. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@DziuplaZZ Nasz doradca już skontaktował się z DPD i z Tobą w zgłoszeniu 45744019. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

DziuplaZZ
#2 Obserwator#

Dziękuję

 

oznacz moderatorów

ABC-uroda_pl
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28  korzystając, że ktoś poruszył temat, czy moglibyście w końcu przekazać odpowiedniemu działowi, żeby wyłączyli widoczność nieaktywnych punktów odbioru kupującym? Nie przesadzając, codziennie wpadają nam takie 2-3 zamówienia, gdzie punkty są nieaktywne, co najczęściej zdarza się przy zamówieniach zagranicznych. 
Wyprzedzając pytanie - tak, proponujemy zmianę punktu, ale w większości przypadków kolejny najbliższy punkt znajduje się 20km dalej, więc nie dziwię się ze klienci rezgynują z zamówienia. Wyłączcie niedostępne punkty, to chociaż kupujący sami zdecydują się na dostawę na adres.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @ABC-uroda_pl. Proszę, podaj przykładowe numery zamówień. Zajmiemy się tym.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów